Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Programozást vagy villanyszere...

Programozást vagy villanyszerelést érdemes tanulni inkább, szerintetek? Karrierváltó vagyok (szeretnék lenni). Pro kontra is írjatok nyugodtan..igaz, hogy programozók között sok a gerincsérves, hogy előbb-utóbb elkerülhetetlen a sok üléstől?

Figyelt kérdés

aug. 4. 21:32
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

"menjen inkább szerelönek, ahhoz nem kell sok ész"

Azért ez óriási tévedés, a villanyhoz ész is kéne (nem a gipszkeveréshez).

aug. 5. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
27%
@11 Ja, de mondjuk elég más szint egy szakmunkásban meg érettségi utáni szakképzésben tanulható dolog, mint mondjuk nagy nyelvi modelleket fejleszteni vagy egy globális szolgáltatás infrastruktúráját üzemeltetni.
aug. 5. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
100%

Programozó vagyok. Egyik barátom villanyszerelő. Elég jól össze tudom hasonlítani.


Én, a programozó:

+ Itthonról dolgozok, kényelmesen, a magyar átlagfizetés háromszorosáért

+ Kötetlen a munkám, bármikor dolgozhatok, csak legyen meg a task határidőre

+ Nincs szinte semmi költségem, saját eszközökkel dolgozok

+ Nem kell túlóráznom vagy hétvégén dolgoznom

- Alig mozdulok ki


A barátom, a villanyszerelő:

- Marha sokat dolgozik, akár hétvégén is, mégsem keres túl jól

- Porban, kényszertesthelyzetben kénytelen dolgozni

- El kell viselnie a hülye ügyfeleket

- Elég sok költsége van: szerszámok, szerelési anyagok, stb

+ Sokat mozog, sokat van emberek között


Döntsd el te, melyik a jobb.


Egyébként egy jó szék és jó asztal kérdése és nem leszel gerincproblémás az ülőmunkában sem. Csak persze ehhez nem a 40 ezres EMAG-os széket kell megvenni. Nekem a székem 190 ezer volt és még ennek az ára sincs sehol egy Herman Millerhez képest, a magasságban állítható asztal meg 250 ezer és így időnként fel tudok állni és állva dolgozni.

aug. 5. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?