Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik jobb, gyári-raktári...

Melyik jobb, gyári-raktári munka vagy call center-ben dolgozni?

Figyelt kérdés
illeve miért?

júl. 24. 13:58
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Call center mert itt még senki sem vesztete el 1-1 ujját.
júl. 24. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
100%

Korábban mindegyik területen dolgoztam évekig, szerintem egyértelműen a CC a jobb.


Raktárba minden nap sírva mentem be, mert nő vagyok, nem túl erős, de ugyanolyan teljesítményt vártak tőlem mégis, mint a férfiaktól. Mikor ilyen 36 részes porcelán étkészletek jöttek raklap számra, és minden egyesével át kellett pakolni x helyre, f.stam konkrétan az idegtől, testileg is tönkrementem bele, de voltak huszonéves életerős férfi kollégák, akik már fájdalomcsillapító injekciókra jártak az ambulanciára havi szinten.


Raktárban én halálra untam magam, hogy nem, vagy csak minimális volt az interakció ügyfelekkel. Többféle raktárban is megfordultam, mindenhol tahó kollégák, alap dolgokról nem tudtam beszélgetni velük, és az egy dolog, hogy a munka szar, de ha még a kollégák is egybites sejthalmazok, akkor kb nincs miért bejárni, egy idő után már az sem elég motiváció, hogy mert kell a pénz, hogy ne halj éhen.


CC nekem nagyon chill volt, szeretek ülni, beszélgetni, számítógéppel molyolni, a bunkó ügyfeleket is tök jól lehet empátiával, megfelelő tudással, és határozottsággal kezelni, nagy részük nevetve köszönt el a hívás végén, és nekem minden ilyen élmény nagyon sokat adott. Nagyon nagyon ritkán, de akadt néhány igazi pszichopata ügyfél is, de melyik területen nincs ilyen? Velük meg nem kell foglalkozni, keresnek valakit, akin épp levezethetik a feszkót. Van olyan, aki nem bírja a CC-s munkát pár hónapnál tovább lelkileg, meg van nyomás a felettesektől is rendesen (rövid hívásidő, néhány helyen sales). Én brutál érzékeny, lelkizős emberként simán csináltam, szerettem. Ha a CC mellett döntesz, fontos, hogy emelj képzeletben egy falat közted, és az ügyfél között. Legyél motivált, és lelkiismeretes megoldani a problémáját, de ne áldozd be az önbecsülésedet minden áron. A legtöbb amúgy jó arc, az is, akinek letépi a hangja az arcodat az első 5 percben, és szünet nélkül üvölt. Azért üvölt, mert problémája van, frusztrált, a káromkodás sem neked szól, hanem a cégnek, és te vagy a villámhárító. Okos humorral, empátiával meg lehet fordítani a hívások hangulatát nagyon gyorsan úgy, hogy nevetve kíván szép napot.


CC szerintem azért is jobb, mert a kollégák is sokkal normálisabbak. Akad egy-két hülye ilyen helyen is, mint mindenhol, de szerintem a gyárral/raktárral szemben már egy komoly szűrő az is, hogy normálisan tudsz beszélni, írni. Legtöbb CC elég nagy, van mindenféle típus, én az ilyen AVON-os asszonyokat, meg a dekoratív, instás fiatal agyonsminkelt lányokat kerültem, bár emberileg kedvesek ők is, csak nem volt soha közös téma. Legjobb munkahelyi spanok mindig is IT, gamer, szabadidőben programozós pasasok voltak. De szerintem idővel ott mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő embereket.

júl. 26. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!