IT Helpdesk pozícióba milyen bérigény reális második nyelvvel angol mellett?
Figyelt kérdés
Egy multihoz jelentkeztem IT helpdesk pozícióba, de az angol mellé elvárnak egy második nyelv (spanyol) ismeretét is. Ez a fő dolgozó nyelv is.
Kb. mennyi a reális bérigény? Nincs még multinál tapasztalatom.
febr. 12. 11:07
1/5 anonim válasza:
Fontos lenne a munkavégzés helye is.
A magyar nyelv ismeretére szükség van a munkához? Távolról végezhető?
(Már csak azért kérdezem, mert magyarul + angolul + spanyolul beszélőből viszonylag kevés van, angolul + spanyolul beszélőből viszont vélhetően több száz millió.)
2/5 A kérdező kommentje:
Budapest, távolról is végezhetó munka, mivel multi, így feltételezem, hogy cégen belül angol az elvárt, és spanyol a munkanyelv.
Magyar opcionális legutolsó tudásom szerint.
febr. 12. 11:48
4/5 anonim válasza:
Nekem olasz+angol az elvárt (az irodában magyarul beszélgetünk a kollégákkal), heti 2 bejárással kapok nettó 510-et + Medicover biztosítást és sportkártyát
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!