Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért dolgoznak idióták az...

Miért dolgoznak idióták az ügyfélszolgálatokon, vagy miért csinálnak csak úgy, mintha dilisek és rosszindulatúak lennének?

Figyelt kérdés

jártam különböző állami szervek ügyfélszoliján és hihetetlen nemtörődömséget, rosszindulatot, lustaságot, hozzánemértést, felületességet és mellette a rosszról való kioktatást, tudálékosságot tapasztaltam

miért van ez?

nem, nem az van, hogy csak én vagyok az okos és mindenki más hülye

ott dolgozik a hülye kis liba és még a formanyomtatványokat sem ismeri, de azért jártatja az okosságot és lenézést a száján....vagy a 60 éves öregasszonynak ha hiszek, rosszul jártam volna

mért van ez? kik ezek az emberek és kik engedik őket oda?


2010. okt. 22. 13:01
 1/9 anonim ***** válasza:
Az ügyfélszolgálat általános információkat ad. Általában csak elirányít a megfelelő ügyintézőhöz. Egy-egy ügyintéző általában csak egy-egy szakterülethez ért. Őket kell megkeresni.
2010. okt. 22. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ja, és hogy miért csak egy-egy szakterülethez? Mert akkora jogszabály mennyiséggel kell megbirkózniuk, hogy el sem hiszi. Ráadásul ezek a jogszabályok 3 havonta változnak. Sajna.
2010. okt. 22. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Az OEP-ben jártál már? 99%ukban rosszindulatú, agyatlan, hozzánemértő, banya ül bent. A telefont soha nem veszik fel és segítőkészség nincs bennük.

Amikor ezt az egyiknek megjegyeztem, akkor azt mondta, hogy azért ilyenek, mert kevés a fizetésük. Én erre azt feleltem, hogy ezért a munkáért én fizetést sem adnék...

2010. okt. 22. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Mert ma egyetlen életcélja van mindenkinek.

Ha már mindenképpen dolgozni kell, akkor egy egyetem elvégzése után beülni egy irodába, és ott minden zavaró körülmény nélkül kihúzni a nyugdíjig.

Büdös a munka mindenkinek, és ez csak romlani fog.


Vannak még kivételek, tisztelet érte, de sajnos egyre kevesebben.

2010. okt. 22. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
71%

Frusztráltak. És tudod mi a baj? Hogy nemcsak az idősebbek, de a fiatal ügyintézők is ilyenek. Úgyhogy hiába is cserélnék le az idősebbeket, a fiatalok nagy része (tisztelet a kivételnek) mind ilyen életúnt, nemtörődöm, dolgozik mint a gép. Nyilván a sok "kedves" ügyfél erre rásegít. Hát nem dolgoznék ügyfélszolgálaton. Amilyen emberek vannak.. uramisten, egy merő stressz lehet az egész.


De egyet észrevettem: Ha én kedvesen közelítek az ügyintézőhöz... akkor mindig kedvesen szól vissza, és rögtön segítőkész lesz. Pld. a múltkor egy morci nőhöz kerültem, és részvéttel megkérdeztem tőle, hogy "ma már nagyon sokan kiborították, ugye?" Na elkezdett dőlni belőle a panasz, közben gyorsan ügyesen elintézte a dolgomat.


Sajnos ez van. De ha kedvesen állsz Te is hozzájuk, nagy részéből kivívhatod a viszont-kedvességet. (tapasztalat).

2010. okt. 22. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

nem általános ügyfélszolgálaton voltam, mint írtam, nem én vagyok az idióta! a jó helyen voltam,nem egy általánis információt adó tudatlannál :)

konkrétan azt se tudta megmondani pld a gyes-sel foglalkozó személyes ügyfélszolis, hogy milyen gyesigénylő papír van...akkor minek ül oda?????????

2010. okt. 22. 13:45
 7/9 A kérdező kommentje:

Régebben én is ezt tapasztaltam, hogy ha kedves vagy azok ők is ,de ma már nem!!!!!!!!

hihetetlen bunkók voltak pld az oepnél

dolgoztam üfin, tudom, h milyen, ezért én mindig normális vagyok,de viszont nem jellemző, h megkapnám manapság

pld. kérdek valamit és mondom, hogy miért...erre azt mondja, hogy na, azt ne akarja...de, hogy miért, azt már nem mondja meg....elmentem fizetős helyre, ott meg elmondták, hogy ekkora baromságot, mint az öregasszony tanácsolt, nehogy csináljak, mert sokat bukok vele...ennyit a felkészültségről és a jóindulatú hozzámszólásról....

meg, hiába szól hozzám rendesen, ha rosszat mond és csak a bajom származik belőle, ahelyett, h elintéződne :((((((

2010. okt. 22. 13:48
 8/9 anonim ***** válasza:

telefonos ügyfélszolgálatosként (energiaszolgáltató) (8-10-12 órát hallgattam naponta a panaszt, nem sok kérdést hanem panaszt, anyázást stb)6 hónaig bírtam az egészségem ment vona rá ha tovább folytatom. Kegyetlen durva. a hívások közt 4 másodperc! szünet több nincs mert automatán rádkapcsol a köv hívás, és óránként 10 perced van hogy kifújd magad. Ha valamelyk felidegesít akkor a dühöt nem érezheti a következő. Meg egyáltalán semmit tehát gép vagy. Ezekben az óránkénti 10 perces szünetekben se magaddal foglalkozol, hanem olvasod tanulod a legfrissebb jogszabályokat, híreket, betanulod a hivatalos kommunikációt az újságokban megjelent infókra, mert haza nem lehet vinni tanulnivalót, ott kell magadba szívni villámgyorsan. Erre jön még hülye főnök stressz hogy hozd a megfelelő hívás lekezelés darabszámot és a többi. Rosszabb ez mint a gyári munka. Ilyen körülmények közt dolgozik egy Call centeres. Vond le a tanulságot, mit kaphatsz ezért cserébe.

Személyes ügyfélszolgálat azért gondolom egy teljesen más kategória, ott nincs aki baszogat hogy x ügyfelet le kell kezelni. Mégis én személy szerint szintén ki vagyok akadva a tudásszintjük a béka segge alatt van pl nyíregyházi munkaügyi központban. Olyan bámulatraméltó szakmai hibákat vétenek, hogy az már felháborító, és többször egymás után

Én már egyszer szóltam ott a z egyik ügyintéző felettesének, és a felettes ott előttem vonta kérdőre, de azóta is rendszeres a szivatás, már szinte így érzem mert annyira hülye embereket nem vehetnek fel hogy sorozatosan hibázzanak.3 ügyintéző is bénázott.

És láttam én is hogy bent vagyok és ott az ügyintéző mellett csörög a telefon és fel sem veszi, miközben csak nyomtatott közben semmi egyebet nem csinált. ááááááá

Egyébként szerintem is müködik a fent leírt módszer, ha jópofizol velük akkor jobban teszik a dolgukat.

A hibákért meg felelősségre kell vonni őket, különben újra és újra hanyagul fogják végezni a munkájukat, inkább ne dolgozzon ilyen helyen nemtörődöm ember, mint hogy hibás infókat adjon vagy semmilyet sem.

Én inkább ott hagytam a melóhelyet mert már úgy kivoltam tudtam hogy ezt így nem lehet csinálni. Ennyi

2010. okt. 22. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
OEP, Államkincstár---> valóban 99%-ban rosszindulatú, hozzá nem értő emberek dolgoznak ott. Jah, az APEH-rúl már ne is beszéljünk, személyesen ismerek olyan analfabéta dilettánst, akit apucika juttatott be oda. Egész nap nem dolgozik, de a nagy prémiumot felmarkolja év végén... Sokszor megjártam már ezeken a helyeken, mert téves infókat adtak, emiatt egy csomó időm elment, mert rossz helyre küldtek stb. Nem csak az időpocsékolás miatt kiborítóak, hanem mert én is ügyfélszolgálatos vagyok, de a munkahelyemen ha csak tized annyira flegmák és tájékozatlanok lennénk mint a fent említett helyeken, akkor már rég kipenderítettek volna onnan minket. Ráadásul mi 8 órából 7 és felet kőkemyény munkával töltünk, ezek meg arra is lusták, hogy megemeljék a telefont (tapasztalatból írom ezt is). És mibe, hogy még 20 év múlva is a helyükön lesznek a buta kis csókosok!
2010. okt. 23. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!