A nem személyszállító mozdonyvezetőség miből áll?
"Vasutas élet meg igazából az utazás lehetősége miatt is vonz"
ömmmm amikor egy 12 órás szolgálatbam már kilencedszer mész Vácra a Nyugatiból, és az előző 3 szolgálatodban 30x voltál Vácon és még csak péntek hajnal 2-van és annyira fáradt vagy, hogy a Vác szót is szótagolva, betűzod ki a táblán és még arra a hétre van 2 ilyen szolgálatod, akkor majd gondolkodj el. :D
"csináltam egy 3 éves felesleges sulit:D"
hittutományi vagy mi az amivel nem lehet normális fizetésért elhelyezkedni?
"ömmmm amikor egy 12 órás szolgálatbam már kilencedszer mész Vácra a Nyugatiból, és az előző 3 szolgálatodban 30x voltál Vácon és még csak péntek hajnal 2-van és annyira fáradt vagy, hogy a Vác szót is szótagolva, betűzod ki a táblán és még arra a hétre van 2 ilyen szolgálatod, akkor majd gondolkodj el. :D"
Hülyeség. Négy kanyar Vác a maximum (tehát négy oda-, négy visszaút), ami belefér. Egy időben volt kísérlet ötkanyaros szolgálatra, de az megszűnt hamar. Szóval kár riogatni a kérdezőt a hülyeséggel.
32
Olyan helyre megyek dolgozni mozdonyozni ahol hosszu tavra kell menni, akar nemzetkozi teherszallitmanyosokon.
Látszik fogalmad sincs az egészről. A mozdonyvezetők nem mennek át a határon*. Csak a határállomásokig viszik és onnan már a másik ország mozdonyvezetője viszi tovább. Nincs a vasúton egységes európai jogosítvány mint a közúton! Nem lehet azt megcsinálni hogy a magyar konténert kiviszer Rotterdamig.
*Átlépik a határt, de csak a következő állomásig. A horvátok bejönnek Gyékényesre, az osztrákok Hegyeshalomba, az ukránok Eperjeskére, a magyarok kimennek Hodosra, Kürtösre, Párkányba, ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!