A nem személyszállító mozdonyvezetőség miből áll?
Igen, meg rendszeres szopatós vizsgák, vonalismeret és minden nyavalya, meg azért egy pár dologra figyelned kell, míg ott ülsz. Jelzők, mennyivel mehetsz...
De amúgy az emberek többsége a képzésen hullik ki.
Ha nem troll kérdés, akkor eléggé el vagy tévedve... Meg a haverod is csak hazudozik neked össze-vissa.
Tehervonatok is mennek 90-100-al. Kb olyan mintha IC-vel mennél, az sem áll meg minden állomáson.
A tehervonatokosk Hegyeshalom - Kürtös távos lenyomják 8 óra alatt.
Régen - 40-50éve - és a mellékvonalakon tényleg olyan volt a tehervonat amit mondasz, 40-50-el döcögés. De ezek is csak a helyi kirohanós tolatósok voltak amik összeszedték a kocsikat és bevitték egy nagyobb állomásra ahonnan összerendezve már a gyorstehet vitte tovább.
Kemeny azert igy latatlanban megvadolni valakit hazugsaggal "ossze-vissza" ugy hogy mai napig nyomja es kemeny fizut kap de te tudod, aztan meg engem troll kerdessel. Na ocsem te aztan kemenyen nyomod a kamu/troll/provokalo meg mittomen milyen szavakat latatlanban. Nobel dijat akarsz? Szoval igaz amit mondtam 8 ora ulve - neha setalgatas, cigi, duma kollegakkal aztan indulas.
BP-rol menve balatonra mentunk mindig kb 40 - 50 km/h -val szoval lehet IC, de en meg nem lattam egy vonatot sem, teherszallitot sem 90 km/h val kocsit vezetve. Ha meg 90km/h es akkor? Nekem az mindegy lehet fenysebesseg is, lenyeg hogy csak uljek es nagyreszt nezzek ki a fejembol mert meg kormanyozni is aligha kell mint pl egy kocsit es neha figyeljek tablakra amik ugy ki vannak rakva hogy a vak is eszreveszi es kesz. Ahogy szoktak a tobbiek is.
2 éves komoly gépészeti képzés után engednek be egyáltalán a mozdonyvezető állásába.
Típus-, vonal-, állomásismeret. Csak a közlekedési szabályok 400. oldal. Soroljam még?
3000-4000 tonna egy szerelvény, elég egy dolgot benézni és milliárdos kár, több tucat halott...
Ha te cigizgetni, meg iszogatni szeretnél napközben, akkor neked a közmunka való!
(piaszag miatt ma már egy építkezésről is gyorsan kidobnak)
Igen, a haverod egy lecsúszott alkoholista, szenvedélybeteg hazug tróger!
A mai mozdonyvezetők nagy része nem ilyen tróger szar alak.
Valószinüleg csak emberségből nem rúgták még ki. Vagy csak még nem tudták megfogni a piálás miatt. Az ilyenekre rárepülnek és addig ellenőrzik amig nem találnak valamit ami miatt kirúgják.
50 éve tényleg nem foglalkozott senki a piásokkal, de ma már komoly kockázat és komoly anyagi veszteség egy cégnek alkesz semmirekellőket alkalmazni.
Kérdezőnek: szerintem már ne vegyél be több keményítőt mert már így is nagyon kemény vagy. Kemény kérdések kemény válaszok, ez a kemény.
Lehet hogy kemény leszek, de szerintem nem neked való a mozdonyvezető szakma, mert az kemény. Lehet hogy kemény a fizetés de keményen kell dolgozni is, ami kemény.
De kérdező, nyugodtan próbáld meg. Eléggé hiány van mozdonyvezetőből. Ha tényleg beválik neked a dolog, az dupla haszon, neked is jó, a létszámhiány is csökken. Ha meg kevés vagy hozzá, ki fogsz hullani a vizsgákon.
De amúgy forgalmistának is jelentkezhetsz, jobb állomásokon csak gombokat kell nyomogatni, egyet-kettőt telefonálni meg néha egy nem túl nehéz tárcsát emelgetni. Azon kívül ücsörögsz egész nap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!