Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Manapság az emberek mennyire...

Manapság az emberek mennyire találnak könnyen új munkahelyeket?

Figyelt kérdés

Hozzátartozik a kérdéshez, hogy diplomás, azon belül is a valamit érő diplomával és tapasztalattal rendelkező munkavállalókról van szó.


Tehát nem olyan állásokról, ahova mennyiségi alapon kellenek emberek és kicsi a hozzáadott érték.


Nálunk nagy a fluktuáció, ami elsősorban a bizalmatlan de ugyanakkor meg nemtörődöm ügyvezető miatt van és a cég sokkal nagyobb arccal próbál jelen lenni a piacon, mint amennyit önmagától elbír, és ez nyilvánvalóan nagyon megterheli a jelenlegi dolgozókat.


Mondjuk nem is a munkavégzés intenzitása a probléma, hanem a tökölés, meg az, ahogy várnak a csodára, aztán a legutolsó pillanatban van minden megoldva tűzoltás alapon, a két pont között meg végtelen mennyiségű mikromenedzsment, ami egyébként nem a termelő munkavégzéshez kapcsolódik, hanem csak amolyan műbalhék, illetve a cég miatt tehetőssé vált embereknek (értsd: kinevezett ügyvezető és kedves élettársa) a valóságtól elrugaszkodó hóbortjainak intézése (pl milyen székek legyenek az irodáikban, miközben a többi alkalmazott szakadt székeken ül).


Én 6,5 éve dolgozom itt, a tudásom és jelentős műszaki hozzáadott értékek miatt sikerült jó tartást kiharcolni ennél a cégnél, munkába járáshoz egy teljesen új autót, rugalmas munkaidőt, minimális számonkérést.


De most már annyian elmentek hogy még több munka szakadt vissza rám, ami egészen csak addig a pontig nem probléma, amíg a teljes cég lepadkázik, mert nem fizet az ügyfél. Addig csak várják, hogy majd megoldja valahogy magát a helyzet. Minden más fontosabb, mint egy x hónappal későbbi bevételt hozó teljesítés.


Az ügyvezető inkább lenyomna 100 darab 4000 eurós ügyletet, amik egyenként 2 hét alatt lezárulnak, mint egy olyan projektet ami fél évig tart de 400 000 eurós, őt az ilyen szatócsbolti ügyletekkel való üzérkedés hozta fel az elején és csak erre esküszik.


A nagy különbség, hogy az egyik a szatócsbolti kategória, a másik meg egy magas műszaki színvonalú termék, amivel maradandó nevet tudna magának szerezni a cég, mint egy EGYÉBKÉNT piacvezető nyugat európai cégcsoport magyar kirendeltsége. Ráadásul minden támogatást megadnak, hogy fejlődjön ez az üzletág.


A gyógyszer ott kezd nálam elgurulni, hogy nem elég, hogy a covid óta napi szinten be kell számolni arról, hogy milyen projekttel mennyi időt foglalkozott valaki ÉS LEGYEN MEG A LEGALÁBB 8 óra (miközben teljesen ad-hoc a munka és sok párhuzamos feladat van), de most képesek voltak beruházni egy rendszerbe, ami valós időben monitorozza, hogy ki mikor mit csinált és a visszaélések elkerülése végett a bejegyzéseket csak vezető jóváhagyással lehet módosítani.


Ezzel párhuzamosan az ügyvezető meg a kedves élettársa be sem járnak a munkahelyre, otthonról nézik és HALLGATJÁK (illegális) kamerán, hogy mi újság a cégnél, és ha kell akkor strómanokon keresztül szólnak rá az emberekre.


És abszolút nem fogják vissza magukat hogy csökkenjen a 200%-os fluktuáció, csak még mindig rátesznek egy lapáttal, mert nekik az előre menekülés a jelszó mindenben (kivéve a rájuk bízott cég tevékenységének színvonalában)


Sokat nem tudok a kilépett emberekről, de annyi sejlik, hogy nem kevesen vannak, akik utána ide oda csapódtak csak 3-4-5 munkahelyen keresztül mire meg tudtak maradni valahol.


2023. máj. 4. 18:48
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:
100%

"még az ilyen 5-6 éves 100.000 km-es szutykok is 3-4 millióért mennek."

Neked meglehetősen furcsa elképzelésed lehet az autó fogalmáról.

Egy 5-6 éves kocsi semmiképp nem nevezhető szutyoknak, van, amire 7 év garancia van. De amelyik kocsiba 5 év alatt 100 ezret belehajtanak, az már azért kicsit átlag feletti futás.

Pár éve 4 millióért még új autót is kaptál, de manapság is kapsz 6 millió körül. Persze ha neked csak a WV Passat vagy a nagy dög SUV az autó, akkor muszáj leszel mélyebben a zsebedbe nyúlni.

2023. máj. 8. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 A kérdező kommentje:

3,5 millióért ilyen 60-80 lóerős astrák vannak 8-10 évesek 100+ ezer km-rel


egy év alatt egy átlag kocsiba belemegy 20 000 km

2023. máj. 8. 12:08
 23/27 anonim ***** válasza:

Gyors pillantás a HAHU-ra és vannak 3,5 millióért 6 éves kocsik bőven. Pl. Nissan Micra 90 lóerővel és csak 75 ezres futással.


Én 2,5 éve vettem a kocsimat újonnan 4,5 millióért. Nincs még benne 30 ezer km, bár én azért bőven átlagon alul megyek, tudom.

2023. máj. 8. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:

2,5 éve 4,5 millás kocsi most kb. a duplája.

Én két éve vettem az autómat, most többért el tudnám adni, mint amennyiért vettem.

2023. máj. 8. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 A kérdező kommentje:
nekem 7.8 million volt a szekér ujonnan fel eve de automatas, 1 literes ecoboost mild hybrid 125 PS, futott ules, kormany,hatul sotetitett uveg, nagyjabol ennyi extraval
2023. máj. 8. 12:45
 26/27 anonim ***** válasza:

#24 "2,5 éve 4,5 millás kocsi most kb. a duplája."

Ugyanilyen modell, ugyanilyen felszereltséggel most 6,5 millió.


#25 Hát, a Ford nem olcsó. Én úgy voltam, hogy nekem nem kell semmi fancy, nem érdekel a lóerő, nem kell turbós motor, mert azzal csak a baj van. Így csak 75 lóerőm van, de nekem mindenre elég. Cserébe országúton 4,5 litert eszik és az olcsó ár ellenére van bőrkormány, kormány és ülésfűtés, sötétített ablakok, telefontükrözés, 4 elektromos ablak, tolatóradar és -kamera és tempomat.

2023. máj. 8. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 A kérdező kommentje:
ja ezek nekem is megvannak, de azt hittem, hogy ezek alapfelszereltségek
2023. máj. 8. 13:58
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!