A gépjármű szakoktatók tényleg nettó millió felett keresnek?
"De atalanyadozokent gondolom nem áfa koros lesz. Ha pedig igen akkor a bevételnél tegyük rá szépen az áfát, vagy itt ne tedd be a számításba."
Jaj tényleg, igazad van. De még mindig vastagos egy millió körül vagyunk így is.
"Ebbol látszik, hogy embernek gőze nincs róla, de próbál okos lenni, mert mikor tanult vezetni akkor az oktato a Sanyi bácsi úgy tűnt mint aki jól él!"
Na, akkor add hozzá a költségekhez, te rohadtul hozzáértő, aztán nézd meg, hogy akkor mennyi a profit. :) Tulok. :)
"Már ott bukik a számolás, hogy eleve non szensz azt hinni, hogy bárki képes éves átlagban 8-12 órákat dolgozni. Innentől kezdve kár is barmi egyébbe belemenni."
Tizen x éve van jogsim, de már akkor is reggel 7-től (!!!) estig adott órákat az oktatóm. Persze, rohadtul nem egészséges ennyit dolgozni, de elég naív gondolat azt hinni a mai árak mellett, hogy nincs vastagon oktatóhiány és gond lenne napi 8 órát adnia. De tudod mit, akkor adjon 6 órát naponta, számoljam újra úgy az egészet? Akkor sem leszünk távol a milliótól, főleg hogy a költségek is arányosan csökkennek.
23
ne számold újra 6 órával, mert azt már én kiszámoltam és egyértelmű, hogy közelébe sincs a nettó milliónak...
Azt meg már átbeszéltük, hogy igen, 6-20 óra között dolgoznak szegények, csak éppen napközben durva üresjáratok vannak, mivel az a közönség, aki jogosítványt csinál az vagy 8-15 óra között iskolában van vagy 8/9 - 17 óra között dolgozik...
"Azt meg már átbeszéltük, hogy igen, 6-20 óra között dolgoznak szegények, csak éppen napközben durva üresjáratok vannak, mivel az a közönség, aki jogosítványt csinál az vagy 8-15 óra között iskolában van vagy 8/9 - 17 óra között dolgozik..."
Nem csak iskolások csinálnak jogsit és a középiskolások sincsenek minden nap 3-ig bent. Én is anno, volt hogy 7-re jártam, volt hogy 1-re. Valóban lehet, hogy van a nap közepén egy lyuk, de ha van esze az oktatónak, akkor próbálja oda sűríteni a vizsgákat.
"ne számold újra 6 órával, mert azt már én kiszámoltam és egyértelmű, hogy közelébe sincs a nettó milliónak..."
Elég rosszul szálmoltál, azért is számoltam újra.
De tudod mit, akkor pontosítok:
- Aki akar, az bőven tisztán hoz 1 milla fölött is olyan helyen, ahol sok a fiatal és kevés az oktató. Egy 10 ezres városban valószínűleg nem.
- Aki ragaszkodik ahhoz, hogy márpedig ő csak 8 és délután 4 között hajlandó dolgozni és csak napi 4-5 órát tud adni, az nem fog millát hazavinni, cserébe csak 4-5 órát dolgozik, szóval rosszul még így sem jár.
Csak miheztartás végett: 9 ezres óradíjam IT contractorként belföldön nekem sincs. Nyilván kevesebb a költségem, ezt csak azért írom, hogy legyen mihez viszonyítani.
Mondjuk az még érdekelne, hogy vajon egy ilyen oktató kinek állít ki számlát? Ha magánszemélynek, akkor még ott a KATA, akkor meg aztán végképp nem adózik kb. semmit.
26
Aham. IT contractorként nyilván rettentően képbe vagy a vezetésoktatás mikéntjével, a költség vonzataival. Azt már látjuk, hogy az adózásáról a leghalványabb gőzöd sincs, úgyhogy ezt engedjük el.
Az meg, hogy IT contractorként nincs 9K-s óradíjad - nos, javaslom dolgozz ezen, nálunk a contractoroknak 5 évvel ezelőtt is nettó 130K volt a napidíja 8 órára. 5 éve...
"Aham. IT contractorként nyilván rettentően képbe vagy a vezetésoktatás mikéntjével, a költség vonzataival. Azt már látjuk, hogy az adózásáról a leghalványabb gőzöd sincs, úgyhogy ezt engedjük el.
Az meg, hogy IT contractorként nincs 9K-s óradíjad - nos, javaslom dolgozz ezen, nálunk a contractoroknak 5 évvel ezelőtt is nettó 130K volt a napidíja 8 órára. 5 éve..."
Aham, akkor tisztázzuk.
1. Te egy IT-s autósoktató adószakértő, könyvvizsgáló vagy, ezért kened vágod a témát. Minő isteni szerencse, hogy itt vagy! Hála a magasságosnak! JAJ MOST NÉZEM A SZÁMLÁIMAT, HÁT NEKEM 130 EZER AZ ÓRADÍJAM! Mea culpa! Most hogy nekem magasabb az óradíjam, már nekem van igazam, juhéj!
2. Szerinted azért nem keres egy autós oktató sok pénzt, mert napi 3 órákat dolgozik.... mert hát a szegények dolgoznak többet, ugye? :) Ez annyira meggyőzött, hogy azóta sem térek magamhoz.
3. Nem értesz az adózáshoz (vagy csak rohadt jól rejtegeted, hogy igen), ugyanis eddig abszolút semmi okosat nem szóltál hozzá a témához. És most azon rugózol, hogy "én se", mert számoltam az ÁFA visszatérítéssel az üzemanyagnál, ezzel pedig módosult pár százalékkal a képlet. Jézus isten, hát hibáztam?! Micsoda?! Egy anonim fórumon nem csináltam egy végletekig kidolgozott üzleti tervet ingyen?! Blaszfémia! Tudod mi a helyzet? Az, hogy te a világon semmi értelmeset nem tettél hozzá a témához, csak idehánytad minden konkrétum nélkül, hogy mindenki h.ülye, csak te vagy helikopter. Roppantul meggyőző. Biztos nagyon hasznos és megalapozott így a válaszod. Hiszen mint tudjuk, te IT-s autósoktató, adószakértő vagy.
4. Nem tudom, hogy a való életben van-e olyan ember, aki szívesen áll veled szóba, de a minden konkrétum felhozása nélküli, személyeskedésen alapuló vitát majdnem mindenki utálja. És erre válaszul csak személyeskedést fogsz kapni, mert a francnak sincs kedve értelmesen beszélgetni ilyen alakokkal. :)
A 9ezres óradíj elég sovány, én is 12t kapok.
És nincs az az ember, aki könnyedén kereshetne óránként 10 ezret, és azt mondja, hogy ő csak 4-5 órákra megy ki. De rendben, élj ezzel a tévképzettel. Meg azzal is, hogy a 9ezres óradíj olyan nagyon jó.
"Tizen x éve van jogsim, de már akkor is reggel 7-től (!!!) estig adott órákat az oktatóm"
Heti 6-7 nap munkával, napi 12-14 órázással nagyon sok munkával lehet milliót keresni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!