Milyen munkahelyi lehetőségek vannak? Hol tudnék dolgozni úgy, hogy mellette életem is legyen?
Mit tanulsz?
Én pl programozó vagyok. Dolgozok heti kb 40 órát, azon kívül élek :-)
Akkor mégis mit szeretnél? Részmunkaidősként nem fogsz tudni se megélni se karriert csinálni.
Esetleg vállalkozhatsz, ha olyat tanulsz ami ezt megengedi, viszont azt mielőtt rendesen beindítod heti több mint 40 órát fogsz dolgozni rajta.
Szép álmok! Majd felébredsz. :)
Milyen karriert szeretnél, ha csak félig meddig rakod oda magad? Hogyan, de legfőképpen miből szeretnél élni, ha nem szeretnél pl. 10től 18ig dolgozni?
Szoktasd magad a gondolathoz, hogy "olyan életed lesz, mint az ott dolgozóknak" 😄
Fiatal vagy, nő vagy... van másik lehetőséged. Gazdag, karrierista pasast kell fogni.
Csak ugye ott is nagy a verseny, mert van aki egyetemet sem végez, így még rosszabb munkára számíthat mint te, úgyhogy bevállalósabb a férj fogásban is. Ehhez gyomor kell kislány, de legalább nem lesz rat race
"Szoktasd magad a gondolathoz, hogy "olyan életed lesz, mint az ott dolgozóknak" 😄"
Nem, nem lesz neki olyan.
Az ilyenek szoktak "önmegvalósítani" pár évet, értsd kifogni valami pénzes pasast, vagy apucit fejni otthon, aztán 30 körül kezd rájönni, hogy számlát kellene fizeni, a vége meg multi, csak nem az irodában, hanem a kassza mögött
És mégis mire gondolsz,
Sz rmberek jelentős része 8/10-16/18 ig dolgozik.
Aki valami többet akar/tud az még többet. A válalkozók bőven dolgoznak 8-20ig.
A kerrieristák is.
Persze bele lehetfutni jo dolgokba is de abban esetben is vannak huzós napok/hete/hónapok.
Esteleg ha okos vagy ügyvéd leszel,ott vannal lájtos időszakok,meg látástól-mikulásig időszakok de változatos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu