Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik a megalázóbb munka?

Melyik a megalázóbb munka?

Figyelt kérdés

2022. nov. 22. 22:52
1 2 3
 11/29 anonim ***** válasza:
100%
Egyértelműen a tanár, mert azért még tanulni is kell legalább 5 évig. A McDonald'sba legalább felvesznek tanulás nélkül is bárkit, aki dolgozni akar. Amúgy a munka nem megalázó, csak az alacsony fizetés az, amit adnak érte. Ráadásul egy tanárnak még a sok neveletlen gyereket is el kell viselnie ezért, mert manapság viselkedni, tiszteletet adni nem szokás megtanítani a gyerekeket.
2022. nov. 23. 11:16
 12/29 valaki : ***** válasza:
100%

Voltam gyorsétteremben, gyárban és szórólapoztam is. Csak a szórólap volt ciki, mert a sok gyökér litániát tartott, hogy mit zaklatom ezzel, ő nem él ilyesmikkel, különben is ő siet és na.

A gyorsétteremben a kollégák voltak hülyék (ez lehet speciális), a gyárban imádtam lenni, nyugis, stresszmentes és jó fizu, most tanár vagyok és még jobban szeretem, sosem tartottam megalázónak, ellenkezőleg. Szerintem az emberek nem nézik le a tanárokat egyáltalán. Velem tanárként eddig mindenki tisztelettel beszélt, meg azok is, akiknek csak elmeséltem, hogy tanár vagyok.

A fizetés meg hát nem a legjobb, de akkor sem megalázó szerintem, szomorú, kellemetlen, de nem megalázó. Amúgy meg senki nem tudja szinte mennyit keresek, mert a félbites gyökerek csak dobálóznak vele, hogy 400 ezret keres a tanár, a bértáblát szerintem az ország népességének 1%-a ha megnézi, már csak azért sem lehet megalázó.

2022. nov. 23. 17:24
 13/29 A kérdező kommentje:
Nekem a csaj, akivel randizom, ő tanár gimiben, onnan jutott eszembe a kérdés. Nettó 207 ezer pótlékokkal, láttam a fizetési lapját. Pótlékok nélkül csak 172 ezer.
2022. nov. 23. 19:03
 14/29 valaki : ***** válasza:
100%