Választanátok home office-t kevesebb fizetésért?
Tegyük fel lenne egy munka, havi 2-3 bejárással, amúgy teljes home office. A másik pozícióban picivel járna több de naponta ingázni kellene 30-30 Kmt.
Melyiket választanátok? Mindkét fizetésből "kijövök".
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak számolj utána!
Tegyük fel, hogy a néha bejárós homeoffice is ugyanolyan távolságra van.
Az első helyen havonta 180km-t ingázol. A másik helyen 1260-at, tehát 1080-al többet. 30km-re azért nem bringázik az ember és feltételezem, hogy a tömegközlekedés sem valami jó.
Vegyünk egy kisautót, 6 literes fogyasztással. Az a 480-as hatósági benzinárral 10,8*6*480=31104
És ez csak a benzin, a kocsi amortizációját, szervizét és az idődet nem számoltuk, plusz a 480-as benzinár sem lesz örökké.
Röviden: ha a bejárós helyen 100 ezerrel többet kapsz, akkor megérheti, egyébként nem nagyon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt olyan felesleges itt megkérdezni.
Esete válogatja. Én magam soha nem mennék otthoni munkára. Inkább ingázok naponta 25 kilométert oda-vissza tömegközlekedéssel.
Okaim:
A munkám olyan jellegű, hogy a 80 %-át nem lehet otthonról végezni, hiába irodai munka. Ha lehetne, akkor sem érdekel, mert a munkaeszközt a munkáltatónak kell biztosítani és a munkavégzés feltételeit is, egy otthoni munkavégzés esetén erről automatikusan lemondanék. Áramot fogyasztok, internetet biztosítok, vizet fogyasztok, fűtők, ezt fizetem pluszban a cég két szép szeméért.
1 hét után már magamban beszélnék. Ennél azért jobban igénylem mások társaságát, minthogy előnyként éljem meg ezt a "fantasztikus" lehetőséget.
Tudom, hogy ezzel nem leszek népszerű, de vállalom...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én alapvetően hibrid párti vagyok. De ha csak pénzt nézzük akkor jobban megéri a HO.
Havonta ha napi 50 perc oda meg vissza akkor 36 órád megy el utazásra, és az időd ugyan úgy pénz(nem tudom h mennyit keresnél de ha felteszem azt hogy 2000ft a nettó órabéred akkor az kb 70 ezer forint). Plusz benzin költség ami kb 40 ezer és amortizáció amire nehéz árat tenni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!