Nem, vagyis nem teljesen így van.
Taxizásnál megvan az esélyed, hogy túlórázz, de 40 órával átlagon aluli fizetésre számíthatsz. Ha viszont bele tudsz ölni 60-70 órát hetente, akkor szép osszeget lehet keresni. A plafon akár 400-500 ezer Ft is lehet. Annál több az ÁFA és adó túllépés miatt nem.
Kicsit félreérthető lett, de havi 400-500 a plafon. Ugyanis havi 1 millióig vagy áfamentes és a taxis kiadás havi 500-600 ezer Ft.
Ha túlléped az ÁFA határt akkor onnantól a bevételeid után azt is fizetned kell ami, már abszolút nem éri meg. Ha pedig túlléped az adót is, akkor minden bevételed után 40% adó fizetési kötelességed van.
Tisztességesen 400- legfeljebb 500 ezer Ft-ra számíthatsz havi 300 órával. Ami valljuk be, ma már nem jó pénz. Ezért nincs taxi hétvégén. Egyszerűen jobban megéri a lidlben dolgozni.
De! ha csalsz és hiénáskodsz, rettegve a hatóságoktól, hogy mikor kaphatnak el, akkor jól lehet keresni vele igen. Ha elkapnak ugrik az engedélyed és kapsz 1 millás büntetést. Nem ajánlom!
- egy volt taxis
Bocs, de ilyen viteldíjak mellett hogy a pékbe csak 400 ezret keresnek?
Vidéki városban nálunk bemégy a belvárosba, 3km, azt fizetsz 3 ezret a fuvarért. Budapesten még drágább. Azt közben a kocsik jórésze elektromos, aminek az üzemeltetése sokkal olcsóbb, mint egy dízel.
Én azt hittem, havi milliót simán összehoznak...
Mégegyszer leírom. Ezek bruttó bevételek. A viteldíj bruttó bevétel. Katásként a kereted havi 1 millió Ft bruttó bevétel. Taxi vállalkozás kiadása, mint - Kata, tagdij, droszt engedély, óra hitelesítés, műszaki, gépjármű adó, penztargep havi díja, penztargep éves felülvizsgálat, jóval drágább kötelező biztosítás, utasbiztosítás, tevékenységi engedélyek 5 événkenti újítása, szerviz, gumi, üzemanyag, következő autóra félretenni stb. - elvisznek minimum havi 5- de már inkább 600 ezer forintot. Ha egy millió a kereted amin ugye nem érdemes túllépni az ÁFA miatt akkor nem nehez a számolás.
1 millió mínusz 600 ezer egyenlő 400 ezer.
A bevétel bruttó bevétel, az nem a taxisé. Ezt felejtik el sokan. A kivételezés is azért van irántuk mert így is rohadt sokat lehuznak róluk.
Tesla pedig azért van, mert arra örök gari járt es végtelen üzemanyag még az elején, amikor bejött. Most is ingyenes a Tesla töltő. Havi 200 ezer üzemanyaggal kevesebb a kiadása egy Teslanak. Így lízingre is megéri. A teslat tehát hagyjuk.
Inkább az a kérdés ki taxizik Mercedesszel. De megsúgom, minden agazatban van olyan ember aki csak mutatja, hogy van neki, közben meg hazamegy egy putriba. Egy Renault, sőt egy Dacia is ugyanazt a pénzt hozza, mint a merci. (Kivéve az elit fekete taxikat, mert arról fogalmam sincs)
#7 Biztos lepontozna akkor a sofőr teljesen jogosan.
Lemondod csak azért mert Dacia… mert neked jobb van?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!