Maradnátok a helyemben? Hosszabban kifejtve lentebb!
A történet arról szól, hogy én már több mint, egy éve dolgozok egy cégnél telefonos ügyfélszolgálaton. A fizetés fix, nem értékesítős munka, teljesen bejelentve A gond az, úgy érzem kiégtem. Nagyon sok a panaszos ügyfél, akik olyan stílust engednek meg maguknak, hogy sokszor elképedek. Ha home officeban vagyok úgy érzem, h láncon vagyok. Oda vagyok kötve a géphez. Ott kell ülni és fogadni a hívást, ha akarok valamit akkor csak szünetben lehet, ami meg kiszámíthatatlan, mert ha az ügyfél becsörög és mondjuk 40percet beszélek vele akkor csúszik az egész és a kollégáim szünete is csúszhat emiatt.
Fizikálisan úgy érzem folyamatosan fáj a gyomrom, fáradt vagyok és tavaly november óta emberhiányt nem töltötték fel. 4-en vagyunk 6 ember helyett. Néha úgy érzem egy egy hívás alatt pánik rohamom van, hogy most megint miért fognak lecseszni az ügyfelek. A folyamatokban is vannak fekete foltok, ami mind rajtunk csattan az ügyfelek által.
Cégen belül is próbáltam pozíciót váltani de nem sikerült.
Jelenleg beadtam hasonló cégekhez az önéletrajzomat csak inkább back office jellegű munkákra. Hívtak is több helyről, meg is nézem őket.
Szerintetek túl reagálom vagy lehet, hogy igazam van? Amit még érdemes tudni, hogy a közvetlen csapatomból 8 hónap leforgása alatt 4 ember ment el tőlünk. Én legalább 3,5 éve telefonozok.
Ha nem érzed jól magad itt én a helyedben váltanék.
Egyébként egy ilyen munkával mennyit lehet keresni?
Nagyon gyorsan váltanod kellene, ha már a mentális és fizikai jelzéseket is kapsz a testedtől.
Kezdj el meditálni, és minden negatív érzelmet tudatosan engedj ki magadból a munka végén.
Hát nálunk a fizu 200 nettó körül van és és pár ezer Ft cafeteria.
Valószínűleg a munka mellett voltak magán dolgok is. Idén volt esküvőnk és előtte 3héttel elkaptuk a covidot, épp hogy esküvőre össze szedtük magunkat. Aztán inteztünk ezt azt, szóval ez is hozzá rakott. A munka se segít, amikor itt ott felakarnak jelenteni minket meg minden ilyesmi :'D
A feleségemnek hasonló munkával ugyanaz a baja, hogy csak szünetben állhat fel. Én anno nagyon rég voltam ügyfélszolgálatos, 3 évig bírtam, de teljesen kiégtem.
Szerintem keress jobb melót!
Anno amikor kezdtem telefonos ügyfélszolgálaton egy volt kollégám mondta akkor nekem h az emberek itt 2-3 év alatt kiégnek. Nem hittem neki, jó volt a fizu, szép iroda, kisebb cég, jó kollégák. Aztán jött egy covid és most ez a háborús helyzet és mintha most az emberek jobban belennének kattanva. Sokkal agresszívabbak. Nyilván a fenyegetés nem nekem szól, hanem a cég ellen de ezt heti szinten többször hallgatni. Meg vannak akik zaklatják a dolgozókat.
Nálunk van személyes ügyfélszolgalat is. Nemrég én is mentem ügyet intézni és azt mondták, hogy én vagyok a napfénypontja. Aznap mindenki anyázta a kollégáimat a személyes ügyfélszolgálaton. Ezt szerintem idővel nehezebb elviselni.
Nem tartom magam egy ideges embernek, de ehhez a munkához úgy látom kötél idegek kellenek.
Egésznap ezt kapnám, lehet a munkanap vége fele már ki akarnának rúgni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!