Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A Cognizant-nál mennyi lehet...

A Cognizant-nál mennyi lehet a reális bruttó bérigény egy német-angol nyelvű B2B IT service support agentnek?

Figyelt kérdés
1st levelről van szó, telefonos IT hibamegoldás.

2022. jún. 20. 20:00
A kérdező szavazást indított:
300000 alatt
300000 - 400000
400000 - 500000
500000 - 550000
550000 - 600000
600000 - 650000
650000 - 700000
700000 fölött
11 szavazat
 1/5 anonim ***** válasza:
85%
365 ezer bruttó.
2022. jún. 20. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
#1: Ez saját tapasztalat?
2022. jún. 21. 08:12
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem rugaszkodnék el a bérigénnyel kapcsolatban nagyon, mert sajnos nem igazán becsülik meg IT Support és IT Helpdesk vonalon az embereket :( A társadalmi megítélése nem valami magas ezeknek a területeknek, de nem tudom miért. Bár tény hogy kb. kalap sz@rt is ér a munkájuk szóval ja.
2022. jún. 22. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Bruttó 500.000Ft
2022. jún. 28. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Cognizantál dolgozom service desk pozícióban és mondhatom hogy 500-600.000 bruttót simán el lehet kérni. Ha tapasztalt vagy akkor meg többet is.
2023. nov. 17. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!