Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ilyen esetben lehet reklamálni?

Ilyen esetben lehet reklamálni?

Figyelt kérdés

Szóval az történt, hogy egy telefonos boltba mentem venni egy usb c kábelt. Az eladó elém tett 5 ugyan olyan, de színben különböző variánst és azt mondta, hogy ezek mind 2000 ft-ok.

(A kábel ellenértékét kártyával fizettem.) A vásárlást követően (mivel látta, hogy sietnénk a buszhoz) megkérdezte, hogy a nyugta kell e, majd azt mondtam, hogy nem, hogy elérjem a buszt.

A buszon megnéztem az otp bankomat és 2000ft helyett 3000 ft os tranzakció történt.


A kérdés, hogy ilyen esetben mekkora az esély arra, hogy a reklamációmnak pozitív kimenetele lesz?



2022. febr. 2. 14:49
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
58%

0 vagy kisebb az esély.

Bevinnéd a kábelt, rámutat a polcon, hogy azok 3 ezer forintokba kerülnek és már le is van zárva a vita.

2022. febr. 2. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Se az "akasztón" se a terméken nincs kihelyezve ár, illetve ez a telefonos bolt eléggé forgalmas helyen található (buszpálya). Reklamálni mindenféleképp fogok, illetve panaszt is fogok írni. A kimeneteltöl független.
2022. febr. 2. 14:57
 3/17 anonim ***** válasza:
nem lehet
2022. febr. 2. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Melyik ez a telefonos bolt?
2022. febr. 2. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

És mit írsz a panaszban?


-Nem annyit fizettem, mint amennyiben megegyeztünk. Természetesen ezt semmilyen papírral nem tudom alátámasztani.

2022. febr. 2. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Már 2000 forint is rablás egy USB-C kábelért, de amúgy még ha a nyugta lenne nálad, akkor azon is 3000 lenne, szóval nemigen lenne mit reklamálni.
2022. febr. 2. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Szolnoki buszpálya udvaron, bejárat előtt jobbra.
2022. febr. 2. 15:05
 8/17 anonim ***** válasza:
Szóval a Zaktelben volt? megkérdezem őket
2022. febr. 2. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:

Aki azt írja, hogy a reklamáció felesleges az hova gondol?


Vicces lenne, ha nyitnék egy számítástechnikai boltot, az árucikkekre és feléjük nem helyeznék ki árat, és majd ha jön egy vásárló és választ egy terméket, azt mondom neki, hogy 5000, aztán a mondott termék ár helyett 2500-zal drágábban adnám l, majd odaadom neki a nyugtát amin 7500 Ft áll.


Ezt eljátszva minden vásárlóval, aki kártyával fizet, meg többszörözve a bevételt.


Reklamálni senki nem tud, hisz a nyugtán is annyi szerepel.


Ez így azért tényleg viccesen hangzik nem?


Nem gondolnám hogy erre a fogyasztóvédelem nem talált ki valamit.

2022. febr. 2. 15:19
 10/17 anonim ***** válasza:

Nálam már ott megakadna a dolog, hogy megegyezünk 2E forintban, majd mondom, hogy fizetnék és azt mondja 3E ft lesz.

Ezután nyilván reklamálnom se kéne, mert megmondom, hogy akkor nem köszönöm, viszlát.

2022. febr. 2. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!