Miért ilyen pofátlan néhány futár?
Rendeltem múltkor kaját Foodpandán, és az 500 Ft kiszállítási díj mellé szoktam adni virtuálisan 400 Ft-ot, ha sok mindent rendelek 500.
Kertvárosban élek Kispesten, még csak megerőltetnie se kell magát olyan értelemben, hogy nem kell felmennie a 3. emeletre stb. amint kiszáll az autóból, csak át kell adni a kerítés felett a rendelést.
Ennek ellenére is úgy néznek rám, mintha embert öltem volna.. és még meg sem köszönik a borravalót vagy bármi, kicsit várnak hátha kapnak valami pluszt aztán szó nélkül elmennek.. nyilván én sem 5 csillagos kiszolgálást várok, az ő munkájuk se könnyű, de kicsit furcsa számomra az egész..
Ezzel nem azt akarom írni, hogy az összes futár ilyen, mert akadt néha jófej személy, illetve a rendelés minőségével sincs gond, de nálam nem ez az első eset.
1-es onnan gondolom, mert régebben egyszer magától megköszönte a virtuálisat.
Egyébként nem látják? Mert akkor kissé kellemetlen..
tényleg jó lenne tudni, hogy az NP Go-s lóvét megkapják-e és hogyan
ha mínusz 8 fokban tempósan kihozza a kaját, simán adok neki pár száz Ft-ot, de azt NEKI szánom, nem az étteremnek, vagy a közvetítő weboldalnak
Én a forte pizzától szoktam rendelni, régebben 200, mostanában, hogy munkanélküli vagyok csak 100 ft borravalót adok, szépkártyáról levonva. Rajta van a számlán, hogy kapott. Van amikor megköszönik.
Ha nem elég a 400 forint, amit adsz nekik kérdező, akkor szerintem ássák el magukat. Én maximálisan megértem, ha kevés a fizetése, de akkor változtasson pályát és keressen jobban fizető állást, ne a vendégekre haragudjon.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!