Miért ilyen pofátlan néhány futár?
Rendeltem múltkor kaját Foodpandán, és az 500 Ft kiszállítási díj mellé szoktam adni virtuálisan 400 Ft-ot, ha sok mindent rendelek 500.
Kertvárosban élek Kispesten, még csak megerőltetnie se kell magát olyan értelemben, hogy nem kell felmennie a 3. emeletre stb. amint kiszáll az autóból, csak át kell adni a kerítés felett a rendelést.
Ennek ellenére is úgy néznek rám, mintha embert öltem volna.. és még meg sem köszönik a borravalót vagy bármi, kicsit várnak hátha kapnak valami pluszt aztán szó nélkül elmennek.. nyilván én sem 5 csillagos kiszolgálást várok, az ő munkájuk se könnyű, de kicsit furcsa számomra az egész..
Ezzel nem azt akarom írni, hogy az összes futár ilyen, mert akadt néha jófej személy, illetve a rendelés minőségével sincs gond, de nálam nem ez az első eset.
Foodpanda és Wolt futárok csak utólag értesülnek róla, hogy kaptak-e online borravalót. Wolt futár esetében a leadás utáni következő teljes óra végén íródik jóvá, pl. 18:25-kor kiszállított vacsora esetében 20:00-kor. Ez természetesen nem mentség az esetleges udvariatlanságra.
Futárként úgy gondolom, hogy az elköszönéshez mindig érdemes hozzátennünk, hogy "én is köszönöm", akkor is, ha a borravaló bizonytalan, hiszen munkát biztosan kaptunk a vásárlótól.
"13 nekem azt mondta egy futár online ne adjak mert abból lejön az adó, ez igaz?"
Nyilván adózott jövedelem lesz, de kit érdekel? Ilyen árak mellett, szerintem annak is örülhet, ha egyáltalán kap valamit.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!