Egy valamilyen (bármilyen) diplomával rendelkező ember mennyire állna helyt titkári munkakörben, ha nem kimondottan ezt tanulta?
Egyáltalán milyen végzettség kell ahhoz, hogy titkár lehessen valami?
Tehát bármilyen felsőfokú végzettséggel titkárnak lenni mennyire lehet nehéz? Arra gondolok, hogy azért a megtöbb esetben egy diploma megszerzése megkíván egy bizonyos értelmi képességet, és én úgy gondolom, hogy ezért egy diplomával rendekező ember jól boldogulna egy ilyen munkakörben, persze lehet, hogy tévedek. A titkár alatt pedig nem kávéfőzést, fénymásolást, és iratsemmisítést értek, hanem akár szakmai dolgokat is, ami ha nem is megy rögtön, de bele tanul pár hát alatt az illető.
Köszönöm!
Közben javítom, valami=valaki, megtöbb=legtöbb, hát=hét. Kicsit kapkodva írtam ki a kérdést :D
Egy jó titkár(nő) aranyat ér, de sajnos pont azok miatt a tulajdonságai miatt, amik nem tanulhatóak. A talpraesettséget, problémamegoldó képességet, a precizitást, emberismeretet, szervezőkészséget egyik diploma sem adja meg. Ehhez kell egyfajta affinitás és milliónyi élettapasztalat.
Vagyis ez (szerintem legalábbis) független attól, hogy az illető milyen iskolát végzett el, mert millió és egy dolog jobban meghatározza a "helytállást", mint a diploma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!