Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Forever Aloe Vera vagy az LR...

Forever Aloe Vera vagy az LR Health and beautynál éri meg?

Figyelt kérdés
Termék szempontból melyik a jobb? Illetve MLM rendszerben melyiknél lehet jobban teljesíteni?

2021. nov. 15. 17:59
1 2 3 4 5
 31/46 anonim ***** válasza:
25%

@30

Figyelj!

Szerintem menj és szólj a jogalkotóknak, hogy TE észrevetted, hogy az MLM mégiscsak piramisjáték és tiltsák be.

2022. febr. 19. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/46 anonim ***** válasza:
54%

"...Azoknál mi a bizonyíték a jobb minőségre?"

Valójában semmi. A különbség itt is a hozzáállásban van: Te állítod, hogy a tied mennyivel jobb, és nagyságrendekkel minőségibb.

Mi nem azt mondjuk, hogy 1000x jobb a többi, csak azt, hogy nem rosszabb.

Tudod, ami nem mérhető, az mindig szubjektív. Itt még egyelőre a fogkrémről beszélek. De amikor a egy kollagénről vagy valami hatóanyag-tartalmú dologról van szó, ahol vannak milligram-ok, ott ha le van írva, hogy több van a piaci termékben, akkor légy szíves azt elfogadni, főleg ha tényleg töredékébe kerül.

Nyilván itt most abból induljunk ki, hogy tényleg az van a termékben, ami rá van írva, de én bízom ebben. Valamint ha az egyiket megcáfolnánk, akkor ugyanolyan joggal cáfolhatnánk meg a másikat is.

Konklúzió: ha egy termékben több a hatóanyag - AZ a hatóanyag, ami miatt meg akarom venni! - és még jobb áron is van, akkor tény, hogy az egy jobb termék.

Miért nem tudod ezt elfogadni?


"Szerintem ez nem csak az MLM-re jellemző. " Mármint az, hogy ha lehet nagyobb haszonnyal csinálni, akkor nyilván úgy fogják.

Így van! Igazad van! Nem csak rájuk jellemző! Itt az a gond, hogy az írásoddal azt sugallod, hogy én ezt csak az mlm-re értettem, pedig nem, sehol sem írtam ilyet. Ilyen a kapitalizmus, haszonért megy mindenki dolgozni, haszonért hozzák létre a vállalkozásokat. Ezen nincs is mit tárgyalni tovább.


És hogy miért veszik meg az flp-s cuccokat, és az összes többit, ha drágább? Kérdeztél valami ilyesmit, vagy hasonlót. Itt a lényeg, hogy státusz-szimbólum. Meg akarják mutatni, hogy nekik telik erre, megengedhetik maguknak. Azt hiszem, abban is megegyezhetünk, hogy a patikai termékekben sokkal több és tisztább hatóanyag van, mint drogériás kencékben. Mégis, ha adott egy 16 éves, pattanásos lány, aki a suliban a szünetben menőzni akar, mit fog előhúzni a táskájából? A fehér tégelyes, kézzel írott címkés Pharmacy Antiakne kenőcsöt, vagy a Loréál legújabb krémjét. Egyiket kinevetik, másiknál megkérdezik, honnan volt rá 6000 Ft-ja. Anyukák között a facebook csoportokban ugyanez megy, a menőzés. Normális, épeszű anyukák, és úgy általában az emberek, tudják, hogy nem a márkanévért veszünk valamit, hanem mert tényleg jó. Na ők megveszik a teljesen tökéletes patikai dolgokt, vagy a drogériák sajátmárkás dolgait, amik semmivel sem rosszabbak a márkásabb, drágább dolgoknál. Aki valaha is tanult marketinget, tudja, de az is, aki nem tanult: nem a jobb minőséget fizetjük meg ilyenkor, hanem a reklámot! A sok-sok milliós tévéreklámot, internetes reklámot, utcai plakátokat, mindenféle fizetett hirdetést. Ami a márkás cuccoknál a hirdetés ára, az az flp-nél a jutalékos rendszer. Meg kell emelni az árat, bele kell építeni a költségeket. De ettől nem jobb lesz, csak ugyanaz a termék 10x drágábban.

És visszatérve: vannak a nagyképű, a külsőségekre utazó emberek, na ők meg akarják mutatni, hogy mindegy, hogy mi ven benne, ők ki tudják fizetni a 100 ml-es cuccért a 30 ezret is. Az flp-vezér vett most egy 90-100 millió körüli kocsit. Te biztosan tudsz erről. Még a márkáját sem tudom, annyira ritka itthon. Na miért vette? Hogy eljusson vele a szomszéd utcába? A nagy francokat. Hogy mutogassa. Hogy mindenki lássa, ő megteheti. És nem, nem csak flp-s emberekre jellemző ez a dolog. Ez pusztán a magyarázat volt, mert nem tetszik, hogy sokszor szándékosan kiforgatod mondandómat (és mindenki másét), és úgy csűröd-csavarod, hogy olyat hozz ki belőle, amit mi nem is mondtunk.

2022. febr. 19. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/46 anonim ***** válasza:
37%

@32

Szerintem egyikünknek sincs szüksége arra, hogy kiforgassuk a másik szavait.


"Te állítod, hogy a tied mennyivel jobb, és nagyságrendekkel minőségibb."

Én ilyet nem szoktam állítani (sugallni sem). Annyit állítok én is, hogy semmivel sem rosszabb, mint más hasonló árkategóriájú termékek. Erre pedig szerintem már fel lehet építeni egy üzletet.


"...egy kollagénről vagy valami hatóanyag-tartalmú dologról van szó..." Szerintem ez egy kicsit komplexebb kérdés, nem biztos, hogy csak a hatóanyag mennyisége az egyetlen szempont. De ez már egy külön téma. Össze kellene hasonlítani hasonló árú MLM-es és nem MLM-es termékeket.


"Itt a lényeg, hogy státusz-szimbólum."

Eddigi tapasztalataim alapján, MLM termékekkel ritkán szoktak dicsekedni az emberek.


"Itt az a gond, hogy az írásoddal azt sugallod, hogy én ezt csak az mlm-re értettem"

Természetesen nem gondoltam azt, hogy csak az MLM-re érted. Itt erre az írásodra reagáltam:

"Ha opcionálisan lehetne, akkor elmentek volna ebbe az irányba, de nem érné meg. Kisebb haszonnal miért csinálnák, ha nagyobbal is lehet? Ebbe pedig kódolva van az átverés."

Ahogy a hagyományos kereskedelembe sincs kódolva az átverés, úgy az MLM-be sincs. Mindkét helyen vannak akik a gyors meggazdagodás érdekében átvernek másokat.


"Az flp-vezér vett most egy 90-100 millió körüli kocsit."

Nekem nincs közöm az FLP-hez, nem ismerem az ottani vezéreket. Nem szeretném, ha azt hinnéd, hogy kiforgatom a szavaidat, ezért inkább megkérdezem, hogy ezzel a résszel mit akartál bizonyítani?

2022. febr. 21. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/46 anonim ***** válasza:
62%

Na várj. Szerintem néha igenis sugallsz olyan dolgokat, amikről most azt állítod, hogy nem. Vagy máshogy magyarázod. De most ne kérd, hogy olvassak vissza x oldalt, mert nincs rá energiám.

Szóval:

"Annyit állítok én is, hogy semmivel sem rosszabb, mint más hasonló árkategóriájú termékek."

Épp ez az, hogy amiket mi hozunk fel ellenpéldának, azok nagyon nem egy árkategóriák az mlm-mel. Pontosan ez a fő ütőkártyánk, ha csak magáról a termékről van szó. Az, ami benne van a tiedben, az benne van másban is, csak tizedáron, de szerintem találnánk bőven olyan példákat is, hogy ötvened-áron.

Ha ugyanaz a mennyiségű hatóanyag bárhol máshol szintén csak aranyárban lenne kapható, akkor ez az egész beszélgetés nem is létezne.


"Eddigi tapasztalataim alapján, MLM termékekkel ritkán szoktak dicsekedni az emberek."

Én ezt nem így látom. Írtam is példákat.


"ezzel a résszel mit akartál bizonyítani?"

Gyakorlatilag épp az előző felvetést. Hogy státusz-szimbólum, hogy dicsekvés. Hogy egy embernek úgy igazán nincs szüksége egy 100 milliós kocsira, mert effektíve nem tud többet, mint a 20 milliós. A 20 milliós sem olcsó, de ma már talán nem is kiugró. És azt belátom, hogy egy 20 milliós több extrával rendelkezik, mint egy 4 milliós. Kényelmes, na. De egy 100 milliós mivel ad többet? Nem gondolom, hogy valójában többet ad. Aki ilyet vesz, egy dolgot akar: megmutatni, hogy ő megteheti. De ezt is kifejtettem, nem? Ezek az emberek dicsekszenek a vagyonukkal. Épp ma olvastam valahol 120-150 milliós karórákról. Amikor valaki már nem tudja, mire költsön, mert mindene megvan, de igazából hiába veszel 150 milliós órát, nem lesz több időd, nem szebb, nem kényelmesebb, mint egy 50 ezres, szintén divatos óra. És nem abból a célból veszed, hogy megnézd rajta az időt. Ugyanmár... ma már, amikor a telefon ki sem esik az ember kezéből? Nagyon nem... 150 milliós órát azért veszel, hogy mindenki lássa, hogy neked 150 milliós órád van.


Emlékszem, hogy nem vagy flp-s. Évekkel ezelőtt megírtad.

2022. febr. 22. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/46 anonim ***** válasza:
100%

@34

"Szerintem néha igenis sugallsz olyan dolgokat... De most ne kérd, hogy olvassak vissza..."

Ha esetleg mégis rábukkansz ilyenre, akkor szólj.

Lehet, hogy néha úgy tűnhet az írásaim alapján, hogy én szemellenzősen védem az MLM-et. Nagyon jól átlátom az összes hátrányát. Én csak annyit szeretnék tudatosítani az emberekben, hogy ezt a szakmát is lehet korrekt módon végezni.


"Az, ami benne van a tiedben, az benne van másban is, csak tizedáron..."

Ez lehetséges. De vajon milyen következtetést lehet ebből levonni? Szerintem úgy lenne korrekt, ha megint megvizsgálnánk a hagyományos kereskedelmet. Vajon létezik-e a hagyományos kereskedelemben is ez a jelenség? Pl a sima aszkorbinsav aprópénzért is kapható, de vannak olyan piaci C vitamin készítmények, amik 10-szeres áron vannak.

Szerintem nem korrekt az MLM-es termékeket a piacon kapható legolcsóbbakhoz hasonlítani. Miért nem a legdrágábbhoz hasonlítjuk?

Például megvizsgálhatnánk egy átlagos terméket, ami szinte minden rendszerben jelen van, mondjuk a D3K2-t.


Ha kiderül, hogy létezik olyan MLM-es termék, ami a piaci legolcsóbb és a piaci legdrágább között helyezkedik el, akkor az mit jelent? Ha nagyon kisarkítjuk, akkor úgy is lehetne értelmezni, hogy az összes olyan cég, ami a legolcsóbbnál drágábban árul, az már átveri a vásárlóit?


Ezzel a státusz-szimbólum dologgal továbbra sem tudok egyetérteni...

A MLM egy társadalmilag mélyen elítélt üzletág. Ezért a termékeivel sem igazán dicsekednek az emberek, mert akkor azt gondolnák róluk más emberek, hogy őket is sikerül beszervezték a "piramisba".

Sőt, tovább megyek... ha az MLM termékek státusz-szimbólumok lennének, akkor az emberek vágynának rá, hogy megvehessék akár magas áron is. Ekkor kialakulna az a helyzet (ami ezt a beszélgetést is elindította), miszerint a rendszer minden résztvevője elégedett. Ugyanúgy, ahogy mondjuk a Ferrari, vagy az Apple termékek vásárlói.

2022. febr. 24. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/46 anonim ***** válasza:
50%

"Te állítod, hogy a tied mennyivel jobb, és nagyságrendekkel minőségibb."

Én ilyet nem szoktam állítani (sugallni sem). Annyit állítok én is, hogy semmivel sem rosszabb, mint más hasonló árkategóriájú termékek. Erre pedig szerintem már fel lehet építeni egy üzletet."

--------------------

Ez egy HAZUGSÁG. Nem tudsz olyan MLM-es terméket mutatni ami ugyanolyan minőségű ÉS ugyanolyan árkategóriájú mint egy piaci termék. Ha tudsz ilyet, várjuk a linket. Az MLM-es termékek MINDIG sokkal drágábbak minkt a hasonló piaci termékek, mert ez a lényege a rendszernek: túlárazott termékekből az egész piramisnak jutalékot kell osztogatni. (pontosabban a feletted állóknak)

2022. márc. 4. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/46 anonim ***** válasza:
50%

"Össze kellene hasonlítani hasonló árú MLM-es és nem MLM-es termékeket."

---------------------

Pontosan. És ez az a pont amit te meg a többi MLM-szektás SOHA nem tesz meg. Nem fejti ki soha hogy az ő terméke mitől jobb mint a hasonló árkategóriás termék, vagy mitől kerül háromszor annyiba. Soha, egyik MLM-es sem tud mutatni semmilyen kutatást, felmérést ami igazolná az irdatlan árkülönbséget. Csak egyszerűen bevágják hogy "MERT AZ JOBB". Amikor meg valaki rákérdez hogy mitől jobb, akkor meg megy a lapítás.

2022. márc. 4. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/46 anonim ***** válasza:
50%

"Ahogy a hagyományos kereskedelembe sincs kódolva az átverés, úgy az MLM-be sincs. Mindkét helyen vannak akik a gyors meggazdagodás érdekében átvernek másokat."

--------------------

De, az MLM-ben kódolva van az átverés, mert az MLM az átverés maga. Túlárazott termékeket vetetnek meg az ügynökökkel KÖTELEZŐEN, SAJÁT HASZNÁLATRA (mert a bepalizott emberek nem az ügynöktől veszik a cuccot mint egy szimpla viszonteladónál hanem az MLM-cégtől közvetlenül). Tehát az ügynök nem a termékért fizet, hanem azért hogy "dolgozhasson" MLM-esként, csak cserébe kap valami silány MLM-terméket hogy ne lehessen piramisjátéknak nevezni. Ez pedig vegytiszta átverés.

2022. márc. 4. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/46 anonim ***** válasza:
50%

"Ha nagyon kisarkítjuk, akkor úgy is lehetne értelmezni, hogy az összes olyan cég, ami a legolcsóbbnál drágábban árul, az már átveri a vásárlóit?"

---------------------

Azt majd a vásárlók eldöntik hogy nekik megéri-e a drága terméket megvenni, vagy megveszik az olcsóbbat. Az MLM-esek ezt nem tudják eldönteni, mert nekik kötelező vásárolni a sok túlárazott mocskot.

És a vásárlók azt is eldöntik hogy MLM-terméket vesznek-e vagy ugyanolyan minőségű, harmada annyiba kerülő terméket. Értelemszerűen a vásárlók nem veszik az MLM-terméket, ezért veteti meg az MLM-cég az ügynökeivel kötelezően. És ezért teljesen sikertelen az MLM-es ügynökök 95%-a. Az a kevés MLM-es aki sikeres az sem azért mert terméket tudja eladni a vásárlóknak, hanem mert nagyon sok balekot be tudott hülyíteni a pálmafás szabad élettel akiknek kötelező vásárolni minden hónapban.

Az MLM-guruk miért nem a termékeket akarják ránk sózni? Mindig csak a szabad életről meg passzív jövedelemről ugatnak, vajon miért? Mert a terméket nem tudják eladni, ezért megpróbálják az életstílust eladni, amire jobban vevő a sok proli.

2022. márc. 4. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/46 anonim ***** válasza:
37%

@36-@39

Talán elkerülte a figyelmedet, de #34-el pont ezeket a kérdéseket tárgyaltuk kulturált módon. Ha gondolod, akkor olvasd végig a beszélgetést és csatlakozhatsz hasonló stílusban.

2022. márc. 4. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!