Telekom diákmunka ?

Figyelt kérdés

Szerintetek melyikre érdemes jelentkezni? Hibabejelentő ügyfélszolgálat vagy bejövő hívásfogadás? Valaki el tudná magyarázni hogy melyiknél mit kéne majd csinálnom? (Telekom)

Illetve hogy mit jelent a Minőségi jutalék?


Válaszokat előre is köszönöm!



2021. nov. 8. 13:24
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Tök mindegy, egyiknél se fogsz érteni az ügyfél bajához, rögzíted vagy továbbkapcsolod majd, a minőségi jutalék pedig az amit soha nem fogsz kapni.
2021. nov. 8. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

"Bejövő hívásfogadás"... Érdekes, szerintem egy telefonos ügyfélszolgálaton MINDENKI bejövő hívásokat fogad, de javítson ki valaki, ha rosszul látom. :D


Hibabejelentő: betelefonál az ügyfél, hogy problémája van a vezetékes telefonnal / internettel / TV-vel. Mármint a szolgáltatással, mert a készülékhiba értelemszerűen nem a szolgáltató hatásköre. Szóval betelefonál, elmondja, beazonosítod, vonalvizsgálatot csinálsz, pár egyszerű hibaelhárítási lépést elvégzel (vagy elvégezteted az ügyféllel), és ha nem oldódik meg, akkor hibabejelentést rögzítesz, aminek a vége, hogy szerelő megy ki hozzá. Röviden ennyi. Gyakorlatban meg elég szerteágazó.


Jutalékot pedig az kap, aki pörgeti a hívásokat. Ez hivatalosan tudással és tapasztalattal oldható meg, de ez csak bullshit. Gyakorlatilag az kap jutalékot, aki hanyag munkát végez, ezáltal minél gyorsabban lerázza az ügyfelet. Vagyis a jutalékhoz a tudás és tapasztalat mellett nem árt egy nagyfokú gerinctelenség is.


De van pozitívuma is: kicsit (mondom: kicsit) jobb a fizetés, mint más diákmunkáknál (főleg ha hosszú távon csinálod) + jó a társaság.

2021. nov. 9. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

A munka depónál azt írják hogy a munka idő: Hétfőtől Vasárnapig 0-24-ig van. Én kb este/ hajnalban tudnék dolgozni home officban szerintetek ez lehetséges?

2021. nov. 9. 08:31
 4/7 anonim ***** válasza:
Nem, lehet igényed, de nem te osztod be magad.
2021. nov. 9. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

“Gyakorlatilag az kap jutalékot, aki hanyag munkát végez, ezáltal minél gyorsabban lerázza az ügyfelet. Vagyis a jutalékhoz a tudás és tapasztalat mellett nem árt egy nagyfokú gerinctelenség is.”

Csak nem te is dolgoztál ilyen munkakörben?

Ezt olvasva felsejlett bennem a megannyi üvöltözés, értetlenkedés hangja, amit kaptam. Jogosan, legalábbis az ügyfél szempontjából. Ne oldd meg neki (miközben meg tudnád, de akkor egy perccel romlik a hívásidőd és min. 0,005%-al az aznapi összteljesítmény, ami ugye a lényeg, nem az, hogy ebből hány esetben tudtál valóban segíteni...), rázd le, kapcsold át, nem tudod, nézzen utána (de tudod, csak szopjon vele ő, mert különben legközelebb is megkérdezi meg mindenki más is és akkor ugye megint romlik a hívásidő) stb. És ez mind-mind rajtad csattan mint ügyintézőn. Miközben te a cég elvárásait követed.

Bocs az offért, kérdező, de ez kikívánkozott belőlem. Aki nem viseli el, hogy konkrétan sok helyzetben NEM segíthet az ügyfélnek, hanem kvázi el kell zavarnia és ezt nem tudja lenyelni meg netán az emiatti üvöltözést, szidást sem, azt óva intem ettől a munkától.

2021. nov. 15. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Elképzelem a Telekom vezetőségét. Egyik nap kitalálják, hogy spórolni akarnak a helyszíni kiszálláson. Ezért b@sztatni kezdik a hibabejelentős ügyintézőket, hogy legyen kevesebb a hibafelvétel, és több a hívásban megoldott hiba. Ehhez viszont tényleg segíteni kell az ügyfeleknek, azaz normálisan dolgozni. Ami ugyebár megnöveli a hívásidőt. Ezt látva a Telekom vezetése megint leb@ssza az ügyintézőket, hogy ejnye-bejnye, mi ez a magas hívásidő? Na ezt gyorsan csökkenteni kell! És ha ez megtörténik, akkor megint jönnek azzal, hogy ejnye-bejnye, miért van ilyen sok hibafelvétel? Nonszensz az egész.
2021. nov. 15. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
6-os, nem Telekomnál voltam ugyan, de hasonló munkakörben. Pont ez ment, amit leírsz. Rohadt nevetséges, de így van. Ja és ennek a cégnek az ügyfélszolgálata évek óta a legjobb színvonalúak között van 😂😂 El nem tudom képzelni, hogy hogyan, de baromira nem érdemlik meg. Na nem a kis szerencsétlen ügyintézők, akik próbálnak megfelelni mindennek, hanem a vezetőség, aki gusztustalanul veri erre magát, miközben alapvetően az az elvárás, hogy fosd le az ügyfelet. Pláne ha kedves, félénk, mert akkor még panaszt sem fog írni jó eséllyel, hogy neki nem segítettek, hanem lerázták. Hányinger.
2021. nov. 15. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!