Fuvarszervezők! Hány emberért feleltek havonta?
#10
58 teherautóból áll a flotta. 4-en vagyunk rá. Én vagyok az egyetlen aki tudja is, hogy néz ki egy kamion. Az egyik csaj filozófia szakon végzett valami egyetemen (erre inkább nem írok semmit), a másik valamilyen környezetvédelmis dolgot járt a fősulin a harmadik pedig a főnök lánya :D.
Az az egyetlen egy rohadt nagy szerencsém, hogy a cégnek kb 11-12 autóját lefoglalja egy szerződött fix körfuvar, ezekkel nincsen sok gond.
Tehát 11-12 kamion/fő, legalábbis papírforma szerint gyakorlatilag meg nagyon nem.
Akikkel én dolgozok (és dolgoztam) nem igazán érdemelnek többet 250-280-nál. Kb egy betanított irodai munkás szintjén állnak, csak rossz tapasztalatom van.
Évekig voltam GKV. Bel- és külföldön egyaránt, utána lettem ADR tanácsadó több cégnél. Számtalanszor vesztettünk el sofőröket az idióta fuvarszervezők miatt. Hatalmas nagy probléma, hogy olyan emberek "irányítanak" az esetek 99 százalékában kamionokat, akik soha az életben nem ültek egyben sem. Ez egy betanított irodai munka lehet cifrázni, meg játszani az eszünket, mint az 1-es és a 6-os, de aki dolgozott akármikor is ebben az iparágban az ezt nagyon jól tudja.
A normális sofőrök (és már a normálisabb cégek is) rájöttek arra, hogy a sofőr van osztó pozícióban. Sofőrt nem találnak, irodai betanított munkás van tízezer jelentkező egy pozícióra.
régebben bevett szokás volt, hogy az értelmesebb sofőröket kiemelte a cég és beültette őket az irodába irányítónak. ezzel nem is volt semmi gond, sokkal jobb volt ez a rendszer, csak mivel az elmúlt 10 évben már fojtogató a sofőrhiány ezért nemhogy a legjobbakat, de még a legrosszabb sofőröket is megtartják a cégek, mert tudják, hogy nem találnak mást.
Szóval ezekre az irodai munkákra maradtak az egyetemista kis csajok akik kamiont csak a fotón láttak. Kb az a szint, mint amikor az építőipari cégnél évente egyszer jön a munkavédelmis "oktatást" tartani azoknak akik minden nap ezt csinálják, holott a leányzók csak elvégeztek egy tanfolyamot és még lapát sem volt a kezükbe a büdös életben sem.
Én is hagytam már ott munkahelyet a dilettáns fuvarszervezők miatt, pedig jól éreztem magam annál a cégnél, csak azok a picsák nem kellettek volna. De ez van, pénteken kiléptem vasárnap este indultam az új helyemen.
én konkréten a fuvarszervezők miatt hagytam abba a kamionozást
3 évig csináltam aztán kurvára meguntam hohy olyanok dirigálnak akik csak fényképen láttak teherautót
#6
"de nyilván olyan készségek szükségesek az adott munkához, ami az emberek töredékének van."
Hangosan felröhögtem :D
De kib*sz*tt sokat gondoltok ti erről a semmi sms küldözgető munkátokról.
Az én egyik fuvarszervezőm pincérnő volt ezelőtt, a másikat a főnök úr b@ssz@, a harmadik meg alapvetően bérszámfejtő csak annyira bénán dolgozott, hogy azt mondták neki, hogy legyen inkább fuvarszervező a cégnél persze szegény azt hiszi, hogy ez valami megtiszteltetés :)
"csakhogy a kamionos munkaideje addig a 13-15 oraig szol alt hetfotol szombatig, utana helloszia van."
Nah, itt látszik, hogy a "hátországnak" fingja nincs a való világról.
Kérlek szépen egy kamionsofőr 0-24-ben van a munkahelyén. Ott alszik abban a szaros bádogdobozban az út szélén. Nem megy haza. Nincs 13-15 óra után "helloszia".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!