Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » 4 órás munkáért Budapesten...

4 órás munkáért Budapesten nettó 300.000 Ft jó fizetésnek számít?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, első munkahelyem, nem vagyok tisztában annyira a fizukkal..
2021. júl. 5. 06:44
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
91%
Ebben a formában átlagon aluli Budapesten. Mennyi minden múlik azon, hogy rész információt adsz meg, ugye ugye?
2021. júl. 6. 08:32
 12/16 A kérdező kommentje:
8-12-ig tart a tényleges munkaidő. A készenléti idő csak papíron létezik, a valóságban nem kell készenlétben lenni, nincs semmi teendő.
2021. júl. 7. 14:52
 13/16 anonim ***** válasza:
De bent kell lenni? Ha ott kell ülni akkor nem sokat érsz vele. Ha hazamehetsz és csinálsz amit akarsz akkor már jó.
2021. júl. 7. 17:50
 14/16 A kérdező kommentje:
Nem kell bent lenni
2021. júl. 9. 01:03
 15/16 anonim ***** válasza:

Jók ezek a kamu készenlétek, amikről pontos információ valójában nincs, amíg nem dolgozol ott.

Lehet, hogy most van egy olyan főnök, aki le se sz/rja, lehet egy év múlva már olyan lesz, aki még le is ellenőrzi minden nap, hogy készenlétben vagy-e tényleg...

Lehet, hogy a forrásod azt látja be se kell járni, lehet hogy valójában nem is így van.

Nekem is volt olyan (igaz mérnök) ismerősöm, aki hasonlóan dolgozott. Volt készenléti idő, szinte soha nem kellett bemenni, de amikor igen, akkor nem volt kifogás. 70 km-re ment érte a taxi azonnal az éjszaka közepén is, ha úgy volt beosztva.

De továbbra sem tudjuk a részleteket, gondolom nem véletlenül

2021. júl. 9. 07:10
 16/16 A kérdező kommentje:
Egészségügy, egyedüli alkalmazott vagyok, előírt, papíron rögzített a rendelési idő. A 4 órába belefér az adminisztráció is, amiatt sem kell tovább maradni.
2021. júl. 9. 16:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu