Milyen szakmában dolgoznak azok akik megengedhetik maguknak a teslát?😅
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Taxis is lehetsz, és máris megengedhetsz magadnak egy teslát.
A boltnak van most kedvezménye teslára, pontos árakat nem írok, mert több dologtól függ, plusz az autó felszereltségétől is, de minimális önerőt kell befizetni és lízing alapon futnak.
Persze az adók iszonyat magasak egy ilyen drága autóra, főleg ha taxiként van vizsgáztatva.
Egyre több van, gondolom kijön a matek.
(Mire oda jutsz, hogy megengedhetsz magadnak egy ilyen értékű autót, 10x változik még az ízlésed, és később rengeteg márkának lesz hasonló tulajdonságú elektromos autója, most is van már bőven)
Csináld azt, amit nagyon szeretsz, mindegy mi az, és legyél benne nagyon jó. Majd húzz rá vállalkozást.
Huhh hát nekem grafikából lesz végzetségem 😅 ez pedig mi fog hallni.
Teslát inkább Elen Musk miatt vennék, meg tetszik a külseje.
És ha nem is venném meg legalább jó lenne annyit keresni🤔
Szerintetek milyen vállalkozás éri meg a legjobban? Bármit meg tudok szeretni, so jöhetnek. 😁
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Alaklmazottként, "szakmával", reálisan nem engedhet meg magának az ember ilyen autót. Persze, ha nagyon muszáj akkor én is valahogy kiköhögném az árát nettó 750-es fizuval, hitellel, de nem normális dolog több évnyi keresetedből venni autót. Nálam sokkal több pénzből gazdálkozó vállalkozó ismerőseim sem vesznek annyiért új autót, mint amennyibe egy Tesla kerül.
Az új autó értékesítések döntő többsége amúgy is céges, nyílt végű lizing konstrukcióban kerül eladásra. Magánszemélyként nemhogy itthon, de még a németeknél sem vesz az átlagember egy közepesen extrázott Skodánál vagy Renaultnál komolyabb autót. Az ennél komolyabb autók meg szinte kizárólag cégre mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!