Repülőmérnöki (hivatásos pilóta) egyetemi szak elvégzése után a végzettek egyből munkába állhatnak, vagy ehhez a diploma megszerzése önmagában még nem elégséges?
#10. Köszi ismét...
Közben megtaláltam, hogy a Wizznél 11,000 euró a A320F TYPE RATING COURSE!
És ha minden igaz, akkor 35 nap.
Bár ez meglepett, ezt egy kicsit kevésnek találom...
Helló!
Mivel a NYE le van szerződve a Wizz-el, az ott végző emberkék automatikusan állásajánlatot kapnak (természetesen meg kell felelni a felvételi eljárában, de a repült óraszám ebben az esetben nem gond (ha jól emlékszem 140 repült órával végeznek az ott tanulók)). A repülőmérnöki képzés jelenleg kb. 20 millió, viszont Diákhitel2 felvehető rá. A type-rating Wizz Air-nél pedig ha jól emlékszem 15ezer euró (bár lehet régebbi adatot néztem) és le kell szerződni bizonyos időre és a fizetésből fogják levonni ezt, ha minden igaz.
Az NYE hivatásos pilótaképzést ne keverjük már a Wizzair kadétprogramjával. A járvány előtt ez utóbbi még indult, és valami szerződés féle ott volt, persze sok-sok feltétellel. Az NyE és BME képzésén nincs légitársaság felé semmilyen elhelyezkedési garanciát biztosító szerződés.
Költségtérítéses, de a diákhitel 2. ből 100 % ban finanszírozható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!