Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyi az esély arra, hogy...

Mennyi az esély arra, hogy egy pár közösen tud 1 millió forintot keresni Budapesten?

Figyelt kérdés

A feleségemmel Németországban élünk.

Én mérnöki-irodán dolgozom, autóiparban.

Ő meg logisztikai területen.Ő a mesterfokozatú diplomáját itt kint csinálta.



Szeretnénk hazamenni.Mindketten eredetileg "vidékiek" vagyunk, viszont oda nem szeretnénk költözni, hanem inkább Budapestre.Viszont, ez csak akkor, ha a kettőnk fizetése összeadva meglesz nettó 1 millió forint.A jelenlegi összbevételünk ha forintba átszámoljuk, ezt az összeget jócskán meg is haladja.


Ahogy itt olvasom ezt a fórumot,illetve kérdezősködik,többnyire bruttó 600-650 körül kapnak a tapasztalattal rendelkező mérnökök,gazdasági diplomások beosztotti szinten.Vezetőként, persze többet.



A munkaterületünk révén, nem csak a német, hanem az angol is flottul megy mindkettőnknek.



Mennyi lenne az esély arra,hogy mindkettőnk talál megfelelően fizető állást?


2020. ápr. 24. 20:01
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
19%
Egy nő önmagában is megtudja keresni ezt ha egy kényes de jól kereső területre lép.
2020. ápr. 25. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
32%
# 10: Külföldön is meglopnak csak mások. Nehogy azt hidd, hogy csak a magyar lop meglátszik ennyire futotta külföldön.
2020. ápr. 25. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

Én is mérnöki tevékenységet csinálok (bár diplomám még nincs), párom egészségügyben. Kettőnk alap fizetése 800 eft, ha mind a ketten csinálunk egy hétvégét vagy egy hosszabb hetet, megvan az 1 millió. Én ezt abszolút nem érzem lehetetlennek mint alap fizetés, 2 piacképes idegen nyelvvel, mérnöki + logisztikai diplomával, (külföldi) tapasztalattal. Sőt...


#10 Megkérdezhetem milyen szakterületen tevékenykedsz (milyen kompetenciákkal)? Azért alkalmazottként a nettó 1-1,2 milliós fizetések nem jellemzők mérnöki pályán (IT-ban is ritka), inkább a fele de már az is átlag fölötti. Pusztán kíváncsiság, érdekel. :)

2020. ápr. 25. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
60%
Ne vegyétek már komolyan a #10-es fröcsögőt. Csak azért írt be, hogy kicsit Mészáros Lőrincezzen.. Azt a nettó 1,2 millás fizetését elosztjuk 10-el és kijöhet a valós szám.
2020. ápr. 25. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
76%

AZért nettó 1M (br. ~1,5M), beosztott mérnöki pozícióban igen-igen ritka. Ahhoz valamilyen területen nagyon kiemelkedő tudással kell rendelkezni és az is kell, hogy valakinek pont erre a tudásra legyen szüksége. Egy nagyobb, jól fizető multinál senior PM, csoportvezetői szinten azért már lehet ekörüli összeget keresni, de azért az sem magától értetődik utcáról beesve.

Hozzáteszem, szó nem volt szoftverfejlesztésről, IT területről, így NEM erre vonatkoznak az általam leírtak.

Megkérdezhetem, hogy mi az oka egyébként a hazaköltözésnek? Én ha jól beszélnék németül, már erősen a dobbantáson gondolkodnék. Egyelőre csak kacérkodom a gondolattal és gyakorlom a németet...

2020. ápr. 25. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
85%
Ez egy bruttó 900-as mérnöki meg egy bruttó 600-as logisztikusi fizu, minimális flexibilitással (értsd: az elején lehet, hogy csak 900k lesz a vége kettőtöknél és mondjuk kell egy év a millióhoz) szerintem teljesen oké eséllyel kivitelezhető, feltéve hogy mind a ketten valamennyire szeniorok vagytok azért. Ami nem szerencsés a mostani helyzetben, hogy autóipari tapasztalatod van, az autógyártás meg a következő évre kuka, de amilyen mérnökhiány van, szerintem ez sem fog senkit érdékelni, adnak melót.
2020. ápr. 25. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
79%

Az a baj a mérnökhiánnyal, hogy hiány az ugyan van, csak közben létszámstop is sok helyen. True story.

De amúgy egyetértek az előttem szólóval a fizu terén.

2020. ápr. 25. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
"az autógyártás meg a következő évre kuka" Biztos hogy visszaesik, de hogy kuka az nem igaz. Mi most jelenleg 3 autóipari beszállítóval dolgozunk, abból 1 német, 1 amerikai, 1 spanyol. Mind a három termelés bővítést csinál, folyamatosak a megrendelések. Meg amit észrevettem, hogy a kínai autógyártók elkezdték felkeresni az utóbbi hónapokban az európai beszállítókat, új termékekhez lesznek komplett gyártósorok megrendelve több beszállítónál is a következő években. Hosszú távon a kínai autóipar fogja kihúzni Európát a gazdasági pöcegödörből, a német autóipar meg kb. folytatja ott, ahol abbahagyta.
2020. ápr. 25. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!