Miért nem tudok online vásárláskor előre utalni?
Csomó oldalon fizetésnél kivalasztom az utalást és nem dob át a fizető felületre régen mindig át dobott
Ez miért van ?
És ha rá megyek hogy fizetés befejezés úgy hogy az utalást választottam csak annyit ír hogy rendelése kész de mivel nem utaltam semmit jött az e-mail hogy töröltek a rendelést





Szerintem összekevered a bankkártyás fizetést az utalással.
Átutalásnál (=előreutalás) neked kell a saját netbankodból elindítanod a fizetendő összeget. A bolt ad hozzá egy számlaszámot, ezt gondolom jól látható helyre kiírták, meg elküldték a megrendelés visszaigazoló e-mailben is.
Nem dobhatnak át, mert ahhoz nem férhetnek ők hozzá, ráadásul azt sem tudhatják, melyik bank ügyfele vagy.
A bankkártyás fizetés más tészta, ott nekik van szerződésük a bankkal szerződésben lévő fizetőhellyel, amelyen keresztül zajlik a fizetés. Tehát ebben az esetben ők dobnak át arra a felületre, amelyen fizethetsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!