Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Vegyésztechnikus OKJ-vel jól...

Vegyésztechnikus OKJ-vel jól lehet érvényesülni? Részletesen lentebb.

Figyelt kérdés

Jelenleg II. éves biológia szakos hallgató vagyok (22).

Kb kiskamasz korom óta természettudományokkal, de leginkább egyed alatti biológiával akartam foglalkozni.

El is mentem biológia BSc-re és kezdetben az MSc-t is magától értetődőnek vettem, hogy azt is minimum megkezdem.

De mostanra kiégtem.

Egyszerűen tömören: ez egy gagyi szak.

Semmi gyakorlati ismeretre nem teszünk szert, semmilyen szinten nem látunk bele egy labor működésébe, és szánalmas/röhelyes bifláztatás megy...

Holnap azért fogom elbukni az egyik tárgyat, mert 120 növénynévből "csak" 70-et tanultam meg eddig latinul (+család latinul).

És márciusban jöhet a következő adag (ott "csak" 90 növény). Tavalyi félévben ugyanez...

És jövő félévben full ugyanez lesz, csak már állatokkal.

De van most egy másik "drága" tárgy is (humánbiológia) ahol az emberi test összes csontját, izületét, csontfelszínét biflázzuk latinul...

Jóóó kis biflázás. 6. Osztályos versmagolás ugrik be erről (természetesen egy hónap múlva már senki se menne át ugyanazon a felmondáson).

Nekem ebből elegem van, nem ezért jöttem, nem erre akarom elb###ni a legjobb éveimet, és soha nem is akartam ilyesmikkel foglalkozni. Ezeken túl egész konkrétan nulla piaci értéke van ennek a "tudásnak".

Talán ha 7 tárgyam van a kb 25 kötelezőből a képzés alatt, amire azt mondom hogy ez hasznos, és nem laxikális bullshit.

A vegyésztechnikus OKJ-t néztem ki magamnak.

Gyakorlatias, célirányos, és senki nem elméleti szakember képzést vár onnan.

Mit gondoltok?

Nekem az a tervem, hogy ha azt elvégezném, akkor utána mehetnék valami céghez labor asszisztensnek. Aztán ha ott elég tapasztalatot szereztem, akkor esetleg haladhatok feljebb is.

Nem akarok akadémiai díszdoktor lenni, de kutatni szeretnék idővel.

Lehetséges?

Köszi

2020. febr. 26. 12:34
1 2 3
 1/26 anonim válasza: