Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Bármilyen szakorvos tud...

Bármilyen szakorvos tud dolgozni a magánszfrérában? Egy patológus, infektológus vagy oxyológus hogyan?

Figyelt kérdés

2019. dec. 22. 20:30
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
74%
Az első nehezen a másik kettő laborban.
2019. dec. 22. 21:18
 2/13 A kérdező kommentje:

A patológus miért nehezen?

Az oxyológus mit csinálna laborban?

2019. dec. 22. 21:35
 3/13 anonim ***** válasza:
70%
Igen
2019. dec. 22. 22:14
 4/13 A kérdező kommentje:
Kicsit bővebben?
2019. dec. 22. 22:18
 5/13 Mojjo ***** válasza:
79%
Magán oxyológus... najólvanmár :D Ezt te sem kérdezted komolyan :)
2019. dec. 22. 22:27
 6/13 A kérdező kommentje:

Én laikus vagyok.

De nem azt kérdeztem egyébként, hogy dolgozhat egy oxyológus magánban oxyológusként, hanem hogy dolgozhat e magánszférában (orvosként)...

Vagy mondjuk aki ilyen szakot választott a 6 év egyetem után és ezt tanulta még +5 évet, az teljesen hoppon marad, ha több pénzt szeretne keresni a bértáblán megfogalmazottnál, s külföldre sem szeretne menni?

Nem látok bele ezekbe a dolgokba, azért kérdezem...

2019. dec. 22. 22:37
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

Patológusról tudok nyilatkozni.

Kórházban, igazságügyön dolgozhat vállalkozóként, órabérben.

Olyan is van, hogy magánrendelésen vesznek le anyajegyet, sejt- vagy szövetmintát, elküldik egy magánlaborba, és ott elemzi azokat.

2019. dec. 22. 22:40
 8/13 A kérdező kommentje:

#7. Köszi!

Hasznos volt a válaszod...

Ha igazságügyi munkát végez, vállalkozóként, akkor azért ki fizet neki?

Mármint értem, hogy az ügyfél, de milyen szituációt kell elképzelni?

Mert én eddig ezt csak úgy tudtam elképzelni, hogy államimegbízottként végezhet ilyen munkát egy patológus, de az valószínűleg azért van, mert nem ismerek minden tevékenységet amit egy patológus csinálhat...