Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit csinál pontosan egy...

Mit csinál pontosan egy irodai informatikus?

Figyelt kérdés

#rendszergazda #vezető fejlesztő
2019. júl. 25. 21:33
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem ismerek ilyen munkakört. Pontosíts kérlek, hogy most egy rendszergazdáról beszélsz vagy egy vezető fejlesztőről?
2019. júl. 25. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Mi az az "irodai informatikus"? Fejlesztő programozó, helpdeskes, programozók háta mögött ostort pattogató menedzser, BI szakértő vagy valami más? Csak mert mindegyik irodában dolgozik és valamilyen szinten mindegyik informatikus.
2019. júl. 25. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
94%
nyomtatóban patront cserél, egérben elemet cserél, monitorokat letörölget, titkárnőket dugdossa, stb.
2019. júl. 25. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
92%
Ebedszunet elott elmegy kajat hozni a kollegaknak...
2019. júl. 25. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Desktop support munkakörre gondolsz? Csináltam régen. Nyomtató patron csere, apróbb hálózati átkötések, "kizárt a windows" és egyéb AD problémák kezelése, gépek újra telepítése és igazából bármi informatikai vagy nyomtató, telefon problémája volt a kollégáknak azt megoldottam. Még Excelben is volt, hogy segítettem, bár az már nem igazán lett volna feladatom, de épp ráértem és szívesen segítettem.
2019. júl. 25. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Ó, a desktop support... Imádtam. Tulajdonképpen annyiból áll a munkád, hogy te, mint desktop support hajlandó vagy elolvasni a felhasználói kézikönyvet vagy az F1-gyel előhívható súgót, míg a user még erre sem képes, csak minden hibaüzenetre "OK"-t nyom, hogy tűnjön már el és lehessen nézni az iwiw-en Gizikét, hogy hun nyaralt, aztán ha nem indul el a gép, neked sír, hogy "hirtelen elsötétült minden, pedig én nem csináltam semmit". Pedig neki is ott lenne a kézikönyv, a súgó és minden más, néha az ő felhasználói fiókja sincs korlátozva (láttam már olyat, hogy a felhasználó fiókján több funkció volt engedélyezett, mint az enyémen), csak épp hótt' hülye és lusta.

Soha az életben nem fizették meg ennyire jól kizárólag az olvasástudásomat. :-)

2019. júl. 25. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Felhasznalok end user geeit tamogatja
2019. júl. 26. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Ilyen kis cégeknél szokott lenni.

Dolgoztam ilyenben. Tulajdonképpen ez olyan "mindenes" munkakör szokott lenni és általában elég pocsék, alulfizetett meló, nem is lehet sokáig csinálni.

Én pl. gépeket szereltem, hálózati kábeleket húzkodtam, nyomtatókat konfiguráltam, usereket állíthgattam AD-ben, a titkárnők ügyes-bajos problémáit orvosoltam Excelben meg Outlookban, mellette a cég weboldalát foltozgattam, de volt, hogy a biztonsági kamerát kellett állítgatnom.

2019. júl. 26. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

"Ilyen kis cégeknél szokott lenni."


És nagy cégeknél is, pl én elég nagy multinál csináltam. Ahol sokan dolgoznak muszáj valaki, aki az ilyen ügyes bajos első szintű problémákat kezeli. És igen, sokszor csak el kell olvasni és értelmezni a hiba üzenetet, legyen az gépen, nyomtatón stb. Illetve kell egy minimális józan paraszti ész: mondjuk sötét a képernyő akkor áram alatt van-e, esetleg kicsuszott valamelyik kábel stb tök alap dolgok. Gyakornoki melónak tökéletes belépő volt.

2019. júl. 26. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!