Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendelés lemondása szolgáltatá...

Rendelés lemondása szolgáltatás esetén?

Figyelt kérdés
Üdv. Nem magyarországi TV szolgáltatásról van szó, de remélem valamilyen szinten hozzá tudtok szólni. Tehát tegnap délután egy szolgáltató oldalán néztem a csomagokat elég jó áron vannak. Úgy döntöttem, mivel nincs sportcsatornám megvásárolm a CI modult és az alapcsomagot. A rendelés elején kérte, hogy adjam meg a lakehlyem ezzel ellenőrzik, hogy jó e a jelerősség. Az olal szerint kiváló. Mentem tovább, kitöltöttem az adataim (név, utca, csomag, fizetés módja, személyi szám stb) majd elküldtem a rendelést (elfogadva ugyebár, hogy a vásárlás fizetéssel jár). Namost én hülye utólag lefrissítettem a csatornalistát és a csomag fele jött be, a többit nem találta. Találtam az oldalon egy térképet, miszerint a 4es multiplex az én lakhelyemen nem elérhető! Azonnal írtam egy mailt, illetve Facen is kerestem őket, hogy ebben az esetben nem érdekel a csomagjuk. FB-n a robotjuk válaszolt, hogy 48 órán belül válaszolnak adig hívjam a telefonszámot. Felhívtam ott meg rögzített hang, hogy csak hétközben elérhetőek. Este írtam egy másik emailt amiben határozottan elállok a rendeléstől. A rendelés utánvétellel történt, durván 30000Ft értékben. Lehet ebből félreértés, esetleg mondhatják azt, hogy már nem lehet törölni a rendelést, és muszaj azt áttvennem?

2019. jún. 30. 12:27
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!