Jófogás háztól házig szolgáltatás mennyire megbízható?
Mármint azt tudom, hogy ha veszek valamit, a futárnak kell kifizetnem a pénzt, de mi van akkor, ha nem azt kapom, amit tényleg megrendeltem?
Lehetséges-e az, hogy az átvétel előtt kinyissam a csomagot, vagy ,ha átveszem, és nem az van benne, akkor visszakapjam a pénzt.
Hogy működik ez, nektek mi k a tapasztalataitok?
de a futárszolgálatnak semmi köze nincs ehhez, annyi dolguk van, hogy átvegyék a feladótól, leszállítsák és átvetessék veled, az ellenértéket pedig elvegyék tőled.
nincs közük ahhoz, mi van a csomagban és hogy tényleg az van-e.
onnantól meg te sem gondolhatod komolyan, hogy átvettél egy zárt csomagot, és azzal az ürüggyel felhívod a futárszolgálatot, hogy nem az volt benne, amit kapni akartál, ezért ne adják oda a pénzt a feladónak.
mivel bizonyítod, hogy tényleg más volt benne, és nem csak kivetted, és kicserélted másra?
úgy tudsz eljárni itt is, mint minden mással...ha átvertek, akkor feljelentést teszel, amivel végül majd a termék értékétől függően vagy foglalkoznak vagy nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!