Unityben mennyire nehézkes egy megbízható multiplayer szolgáltatás kiépítése?
A Photon (szoba alapú hálózat) ingyenes változatát már próbáltam, de annyira nem volt jó.
Ha csinálnék egy szoba alapú hack n slash játékot, akkor mennyi nehézséggel/pénzzel járna egy ilyen szerver kiépítése?
És mennyivel változna a helyzet, ha nem szoba alapú lenne, hanem MMO?
Úgy hallottam, hogy már az Unitynek alapból van egyszerű hálózati felülete. Erről mit tudtok mondani?
Tudom, hogy elég komplexek a kérdéseim, de azért remélem valaki tudna segíteni :D
Előre is köszi!
Igazából nem ebből az iránybóűl érdekelne a kérdés.
Tegyük fel, hogy a saját gépemen futtatok egy szervert, és egy játékot szeretnék, amiben akár 100 ember sétálhat (jelenleg ennyi elég a kérdés szempontjából) a játékos képernyőjén. (és ezek az emberek a további játékosok)
Hogyan tudom ezt megoldani?
Én így képzelem el jelenleg, de nem tudom, hogy ez mennyire jó:
-Csinálok egy szerver alkalmazást, amire csatlakoznak a kliesek.
-A kliens program kezeli az inputokat, és például a mozgásról üzenetet küld a szervernek.
-A szerver ezt feldolgozza, és kiküld üzeneteket a klienseknek, akik ezt kezelik. (megjelenítik a mozgást)
A Unity Networkingnél csak "Room" szerű megoldást találtam, mármint hogy 1 játékos maga a hoszt.
Hogyan oldható meg, hogy egy központi szerver legyen, és az összes felhasználó kliens?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!