Help! Elittárs írja fizessek, de a profilomat már töröltem, így nem akarok. Mit tudok tenni?
Az ÁSZF szerint ráutaló magatartással nem lehet profilt törölni vagy prémium tagságot felmondani, ahogy az is le van írva hogy a prémium tagság egy automatikusan meghosszabbodó szerződéses viszony, tehát a fordulónap előtt legkésőbb 7 nappal neked kell felmondanod ha nem szeretnéd meghosszabbitani.
Jó, és akkor most:
1, mit tudok csinálni A PROFILOMAT MÁR TÖRÖLTEM.
2, Nem kellett volna nekik erre valamilyen módon utalni az első e-mailben, hogy "Ha meg akarja szüntetni, akkor ezt meg ezt meg ezt..."?
3, MOST mit tudok csinálni...?
a) Fizess és békén leszel hagyva.
b) Fogadj ügyvédet és ha perre mennek, álljatok elébe. Tudtommal Magyarországon egy gombra kattintás nem minősül szerződéskötésnek, te pedig nem írtál alá semmilyen szerződést.
BTW, honnan tudják az adataid? Tudtommal egy névvel kell regisztrálni a társkeresőkre, meg e-mail címmel. Ez alapján nem tudnak behajtani semmit.
Mondjuk ez tényleg érdekes, a levelekben így hivatkoznak az adataimra, hogy:
"Szeretnénk ismételten emlékeztetni, hogy az Elittárs oldalon IP-címének megosztásával az alábbi adatokkal regisztrált és igényelt Prémium előfizetést:
Név:
Cím: 4400 Nyíregyháza,
Felhasználónév: András
E-mail cím: x.xxxxxx.xx@gmail.com
Megrendelés/meghosszabbodás időpontja: 10.01.2019"
Kettes nem mondta jol, dehogynem jelenthet egy gombra kattintas szerzodeskotest. (Ahogy amugy szoban es telefonon is lehet, kotelezotol es internetig kereszul rengeteg mindent leeht..)
Nyilvan bepipaltad, hogy elfogadod a felteteleket, megadtad az adatokat.
Ebbol ugyved sem fog kihuzni, sajnos teljesen jogszeruen jartak el, fizess.
Ha létre is jött szerződés, az tisztességtelen, tehát támadható.
"18/1999. (II. 5.) Korm. rendelet - határozza meg azokat a feltételeket, amelyek a fogyasztóval kötött szerződésben tisztességtelennek minősülnek, vagy amelyeket az ellenkező bizonyításáig tisztességtelennek kell tekinteni.
E szerint a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti szerződésben tisztességtelennek minősül különösen az a szerződési feltétel, amely
- a gazdálkodó szervezetet egyoldalúan jogosítja a szerződés bármely feltételének értelmezésére;
- kizárólag a gazdálkodó szervezetet jogosítja fel annak megállapítására, hogy teljesítése szerződésszerű-e;
- a fogyasztót teljesítésre kötelezi akkor is, ha a gazdálkodó szervezet nem teljesíti a szerződést;
- lehetővé teszi, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéstől bármikor elálljon, vagy azt felmondja, ha a fogyasztó ugyanerre nem jogosult;
- kizárja, hogy a fogyasztó a szerződés megszűnésekor visszakövetelje a már teljesített, ellenszolgáltatás nélküli szolgáltatását, kivéve ha a szerződés megszűnésére szerződésszegés miatt kerül sor;"
Lehet, hogy sajnos az lesz, bár nem szívesen dobom ki az ablakon a fizetésem 3%-át, úgy, hogy a pénzemért (ami 6 hónapnyi szolgáltatás díja) egy percnyi szolgáltatást nem vettem (nem is vehettem és most már nem is tudnék) igénybe venni.
Ez egy ilyen "júniusban fizetsz a 2018. II. félévi szolgáltatásért" És mivel most januárban lejárt, én pedig nem fizettem (nem is akartam tovább fizetni, ill. szolgáltatást igénybe venni), így "fel is függesztették a prémium szolgáltatást".
Tehát én egy percig nem kaptam olyan szolgáltatást, amit nem fizettem be, nem értem, hogy akkor miért kellene befizetnem egy olyan szolgáltatási díjat, amit egy percig nem volt módom és most már nem is lesz igénybe venni...
Tulajdonképpen elég lett volna, ha csak annyit írok nekik, hogy: "az Önök felé fennálló tartozásomat nem ismerem el, mivel nem volt szolgáltatói teljesítés részemre az Önök részéről."
Még annyi, hogyha mégis fizetnék (mit kapnék cserébe...), hogyan akadályozhatnám meg, hogy 6 hónap múlva újra bepróbálkozzanak? Vagy mostmár életem végéig fizethetem a 4740 forintokat ugyanígy a semmire?
Bemásolom már ide a teljes levelezésünket:
Ezt küldték jan 30-án (még jó, hogy észrevettem, mert a "spam" mappába ment):
"Fizetési emlékeztető
Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk emlékeztetni, hogy 10.01.2019 dátummal esedékes Elittárs Prémium tagsági díjának kiegyenlítése még nem valósult meg. Bankszámláját nem sikerült megterhelni a tagsági díjának megfelelő 4740.00 Forint összeggel, amely az automatikus meghosszabbítás vagy a kezdeti tagsági díj kiegyenlítése révén esedékes.
Természetesen bárkivel megeshet, hogy a hétköznapok során megfeledkezik egy fizetési határidőről. Kérjük, rendezze 4740.00 Forint tartozását legkésőbb 06.02.2019 időpontig.
Kényelmes kreditkártyával vagy PayPal fiókkal történő fizetés esetén kattintson ide:
Fizesse ki most tartozását!
Banki átutalás esetén kérjük, a következő adatokat vegye figyelembe:
Számlatulajdonos: Spark Network Services GmbH
Pénzintézet: Deutsche Bank Hungary
Számlaszám: 16300000-04012225-90006405
Átutalási közlemény: Ügyfélszám 3666907 tartozás
Tagsági díj: 4740.00 Forint
Amennyiben a tagsági díjat külföldi bankszámláról szeretné átutalni, kérjük, a nemzetközi átutaláshoz szükséges adatokat vegye figyelembe: IBAN: HU6816300000-04012225-90006405 / BIC/SWIFT: DEUTHU2B
Figyelem: Fizetős tagjaink felé irányuló méltányosság érdekében, tagságát ideiglenesen felfüggesztjük, a befizetés megérkezésével a Prémium szolgáltatásokat természetesen rövidesen visszaállítjuk. További kellemetlenségek elkerülése érdekében, kérjük, mielőbb utalja át az esedékes tagsági díjat.
Elittárs regisztrációjának és megrendelésének adatai:
Név:
Cím: 4400 Nyíregyháza,
Felhasználónév: András
E-mail cím: x.xxxxxx.xx@gmail.com
Megrendelés/meghosszabbodás időpontja: 10.01.2019
Ha bármilyen kérdése lenne a fent leírtakkal kapcsolatban, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Amennyiben időközben már befizette a tagsági díjat, kérjük, ezt a levelet tekintse tárgytalannak.
Üdvözlettel:
Az Elittárs Csapata"
Február 4-én teljesen töröltem a profilomat.
Majd ma (tegnap ez jött):
"Fizetési emlékeztető
Tisztelt Ügyfelünk!
Néhány nappal ezelőtt értesítettük fizetési elmaradásáról. Sajnos azóta még nem érkezett az Ön részéről befizetés.
Szeretnénk ismételten emlékeztetni, hogy az Elittárs oldalon IP-címének megosztásával az alábbi adatokkal regisztrált és igényelt Prémium előfizetést:
Név:
Cím: 4400 Nyíregyháza,
Felhasználónév: András
E-mail cím: x.xxxxxx.xx@gmail.com
Megrendelés/meghosszabbodás időpontja: 10.01.2019
Felhívjuk figyelmét, hogy a regisztrációjával elfogadta az Általános Szerződési Feltételeinket, amely alapján Prémium tagsága automatikusan meghosszabbítódik a szerződésben rögzített határidő lejártakor.
Kérjük, egyenlítse ki tartozását legkésőbb 16.02.2019 határidőig. Amennyiben a fizetési elmaradását ezen időpontig nem rendezi, a tartozás beszedése érdekében kénytelenek leszünk egy követelés-kezelő társaságot megbízni.
Amennyiben, az esedékes 4740.00 Forint tagsági díjat kényelmesen kreditkártyával vagy PayPal fiókkal szeretné fizetni, kattintson ide:
Fizesse ki most tartozását!
Banki átutalás esetén a következő adatokat vegye figyelembe:
Számlatulajdonos: Spark Networks Services GmbH
Pénzintézet: Deutsche Bank Hungary
Számlaszám: 16300000-04012225-90006405
Átutalási közlemény: Ügyfélszám 3666907 tartozás
Tagsági díj: 4740.00 Forint
Amennyiben a tagsági díjat külföldi bankszámláról szeretné átutalni, kérjük, a nemzetközi átutaláshoz szükséges adatokat vegye figyelembe: IBAN: HU6816300000-04012225-90006405 / BIC/SWIFT: DEUTHU2B
Figyelem: Fizetős tagjaink felé irányuló méltányosság érdekében, tagságát ideiglenesen felfüggesztjük, a befizetés megérkezésével a Prémium szolgáltatásokat természetesen rövidesen visszaállítjuk. A további kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, mielőbb utalja át a tagsági díjat.
Ha bármilyen ellenvetése vagy kérdése van az eljárással kapcsolatban, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Amennyiben időközben már befizette a tagsági díjat, kérjük, ezt a levelet tekintse tárgytalannak.
Üdvözlettel:
Az Elittárs Csapata"
Amire én rögtön válaszoltam, hogy:
"Tisztelt Elittárs!
Mivel én a jövőben nem szeretném igénybe venni, nemhogy a 'Prémium' de semmilyen szolgáltatásukat ÉS az előző levelük nem tartalmazott semmilyen "Amennyiben szeretné lemondani...", vagy "Amennyiben a jövőben mégsem szeretné igénybe venni..." kezdetű mondatot, hivatkozást, én így még a fizetési határidőt megelőzően TÖRÖLTEM a profilomat, ezzel egyrészt úgy gondolom, ráutaló magatartást tettem arra, hogy semmilyen formában nem szeretném igénybe venni a szolgáltatásukat, másrészt ezután a fizetés, és az érte kapható szolgáltatás igénybevétele, (miért is fizessek, ha már nem is kaphatok érte semmit?) valamint további a profilommal kapcsolatos bármilyen tevékenység lehetetlenné vált. Amennyiben mégsem gondolják így ezúton kérem, illetve jelentem ki, hogy nem kívánom igénybe venni a szolgáltatásukat, az ehhez kapcsolódó további teendőimről tájékoztassanak, valamint ha kell nyújtsanak technikai segítséget (hiszen a törlés miatt már be se tudok lépni a profilomba), azonban fizetni (mivel tulajdonképpen nem kaptam semmit a pénzemért, hiszen egyrészt a 'Prémium' tagságom korábban már felfüggesztésre került, másrészt pedig hadd ne illessem kritikával azt, amit maguk 'szolgáltatásnak' hívnak) sem most, sem a jövőben NEM kívánok. Felhívnám a figyelmüket továbbá, hogy a lemondási, elállási lehetőségek "elrejtése" fogyasztóvédelmileg mennyire aggályos...
Tisztelettel, egy volt, de nem elégedett felhasználójuk: András"
Nekem a netemet kötötték ki, mikor 8700Ft túlfizetésben voltam, ráadásul mindig 1 hónappal előre fizettem, havidíj 3200Ft.
Május végéig ki volt fizetve a netem erre máj. 14-én kikötötték, mert a júniusra vonatkozó befizetésem nem érkezett be máj. 10-ig, jah a számlát amúgy 15-én kaptam meg 10-edikei határidővel :)
A visszakötésre leszámláztak 5000Ft-ot és 2 hétig nem volt netem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!