Help! Elittárs írja fizessek, de a profilomat már töröltem, így nem akarok. Mit tudok tenni?
Kérdező, fized ki a tartozást és felejtsd el az egészet - illletve fogd fel tanulópénznek -, ugyanis nem jogos a "reklamációd".
Miért?
Mert ezt másoltad be az Elittárs felszólításából:
"Szeretnénk emlékeztetni, hogy 10.01.2019 dátummal esedékes Elittárs Prémium tagsági díjának kiegyenlítése még nem valósult meg."
Majd utána Te saját magad írod, hogy febr. 4-én törölted a profilodat, tehát jóval később, mint ahogy megkaptad a tartozásról a felszólítást.
Tehát teljesen jogos a követelés - ha igénybevettél szolgáltatást, ha nem.
Ha nem fizeted ki ezt a 4.700 ft-ot, sokkal rosszabbul fogsz járni, mert átadják követeléskezelőnek, aki ráteszi a saját munkadíját, majd ha erre sem fizetsz, akkor átadják végrehajtásra, de ekkor már akár 30-40-50 ezerre is felduzzadhat a követelés a végrehajtói munkadíj miatt.
Szóval fizesd, vond le a tanulságot, hogy Figyelmetlen/felelőtlen vagy nem is tudom, mi voltál és legközelebb jobban figyelj, milyen előfizetésre kattintgatsz.
Na igen, viszont szintén ők írták, hogy: "Figyelem: Fizetős tagjaink felé irányuló méltányosság érdekében, tagságát ideiglenesen felfüggesztjük, a befizetés megérkezésével a Prémium szolgáltatásokat természetesen rövidesen visszaállítjuk. "
Azaz nem vettem, nem vehettem és mostmár nem is fogok tudni igénybe venni semmilyen szolgáltatást tőlük. Azt is írják, hogy a befizetés teljesülése esetén visszaállítják a 'Prémium' szolgáltatásokat. HOGYAN, amikor már TÖRÖLTEM A PROFILOMAT? Valamint ha mégis fizetek, mégis mi a garancia arra, hogy 6 hónap múlva nem akarnak majd megint lehúzni...?
Ha megszüntetted a profilodat, akkor már nem tudod igénybe venni a szolgáltatást - ez egyértelmű, ott már lenne jogi alap is.
Itt most az esetedben nincs, mert az esedékes fizetés napján élt a profilod, fizetni kellett volna.
Rágódhat, nyúglődhetsz még a dolgokon, kereshetsz kifogásokat is, de jogilag nem megtámadható a dolog és HA NEM FIZETSZ, SAJÁT MAGADDAL FOGSZ KITOLNI, mert egyre nőni fog az összeg. Ennyi.
"az esedékes fizetés napján élt a profilod"
de a 'Prémium szolgáltatás' nem élt, hiszen: "Fizetős tagjaink felé irányuló méltányosság érdekében, tagságát ideiglenesen felfüggesztjük, a befizetés megérkezésével a Prémium szolgáltatásokat természetesen rövidesen visszaállítjuk."
Egyébként meg fogyasztóvédelmileg CSAK EGYEDÜL ÉN TARTOM AGGÁLYOSNAK EZT AZ EGÉSZ GYAKORLATOT??????????
"Egyébként meg fogyasztóvédelmileg CSAK EGYEDÜL ÉN TARTOM AGGÁLYOSNAK EZT AZ EGÉSZ GYAKORLATOT??????????"
Igen.
Mivel képtelen vagy bizonyos dolgokat megérteni és elfogadni (hogy fizetned kell), ezért még utoljára rászántam magam, hogy utána járjak a dolognak.
Nem telt bele sok idő, igen gyorsan megtaláltam a következő fejezetet: Hogyan mondhatom le a Prémium szolgáltatásomat?
Ha jól gondolom - mivel ez a kérdésből is kiderült: Te nem mondtad le a Prémium szolgáltatást, hanem úgy gondoltad, hogy ha törlöd a profilod - 1 hónappal később!!), akkor majd nem kell fizetni.
Nem ez a menete - bármikor simán lemondhattad volna - ha nem akartad igénybe venni. És még valami!! MAGYARUL VAN A LEÍRÁS - még azt sem lehet mondani, hogy véletlenül fizettél elő, nem értetted, stb.
Az, hogy te nem olvastad el, nem törődtél vele, stb. nem mentesít a dolog alól.
Ennyi...
Tessék:
"Nem gondoljátok egyébként, hogy a lemondási, elállási lehetőségek "elrejtése" fogyasztóvédelmileg mennyire aggályos."
Nem gondolom. Ugyanis regisztráció nélkül is volt módomban elolvasni a SÚGÓ tartalmát, amiben világosan benne, hogyan lehet lemondani a Prémium tagságot.
Miután átgondoltam a dolgokat, bizonyos feltételekkel hajlandó vagyok fizetni, meg is fogalmaztam a levelet nekik:
"Tisztelt Elittásr!
Bár én a fizetési felszólításukat továbbra sem tartom jogosnak, egy feltétellel mégis hajlandó lennék fizetni. Bár úgy lenne méltányos, hogy a "pénzemért cserébe valamit kapjak" azaz visszaállítják a törölt profilomat és a kifizetett időszakra, tehát 2019. I. félévre a 'Prémium' szolgáltatást biztosítják részemre, azonban mivel ez (gondolom) technikailag nem lehetséges, valamint már korábban jeleztem a szolgáltatás színvonalával finoman szólva sem voltam megelégedve, így ennek részemről nem is lenne értelme, emiatt ettől (azaz a szolgáltatás visszaállításától, tulajdonképpen a pénzemért cserébe) nagyvonalúan hajlandó vagyok eltekinteni. Így a 4740 Ft kifizetésének egyetlen feltételt szabok, nevezetesen biztosítékot szeretnék kérni arra, hogy Önök a jövőben semmilyen hasonló követelést nem támasztanak felém, azaz fél év, egy év (stb...) múlva az akkor már hónapok óta nem létező profilommal kapcsolatban semmilyen fizetési kötelezettséget nem rónak rám. Ezen biztosíték alatt pedig nem olyan választ szeretnék kapni, hogy "lépjek be a profilomba és ott mondjam le a "Prémium" szolgáltatást", ugyanis, nem tudom, hogy említettem-e már, de február 4.-én töröltem a profilomat, így azóta sem belépni sem semmilyen műveletet végrehajtani nem áll módomban.
Várom mielőbbi válaszukat,
Tisztelettel, egy volt, de nem elégedett felhasználójuk: András"
/folyt. köv./
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!