Lehetséges-e visszaigényelni PayPalon keresztül egy E-Bay-en vásárolt termék árát?
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy még március 20.-án rendeltem egy terméket E-Bayről, aminek a szállítás végső időpontja május 20.-án járt le. Írtam is az eladónak, hogy nem érkezett meg. Erre Ő egy nagyon kedves levélben 100x bocsánatot kért, s mondta, hogy küldenek egy másikat ha az nekem megfelel. Mivel nekem sürgős volt a termék, ezért rendeltem egy másikat máshonnan de mivel nem tartottam nagy gondnak ha 2 is van belőle, ezért azt mondtam neki, hogy rendben küldjön egy másikat. Ezek után mondta, hogy 24 órán belül feladja egy jobb shipping comp.-val, s megkért, hogy addig is zárjam le a "case"-t. Én naívan meg is tettem, de persze azóta sem kaptam választ, s ahogy olvasgattam E-Bayen nem is lehet ezeket újranyitni. Nem az a 4000 FT bánt, csak az igazságérzetem. Szerintetek a PayPal eljár az ilyen ügyekben, esetleg saját tapasztalat? Tudom én voltam a hülye...sajnos a mai világban nem szabad naívnak lenni :/
Majus 20?
Ebay--resolution center--dispute
Az eladó ad egy solutiont megnyomod hogy nem fogadod el money back
Azt kész. Visszakapod.
Ja most olvasom megvolt csak lezartad hogy minden rendben
Hát akkor nincs megoldás átvert
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!