Hova lehet fordulni, ha egy üzletben megtagadták tőlem a bankkártyás fizetés lehetőségét?
Tudtommal nincs központilag meghatározva, hogy milyen összeg alatt nem lehet bankkártyával fizetni, ehhez képest 950 ft-ot kellett volna fizetnem és a kiszolgáló hölgy azt mondta, hogy a főnöke 1000 ft alatt nem engedélyezi a bankkártyás vásárlást, mert nem éri meg nekik. Most engem ez vásárlóként hol érdekel, hogy nekik mi éri meg és mi nem, elvileg ha egyszer van terminál akkor kötelesek lehetővé tenni a bankkártyás fizetést vagy rosszul tudom?
Járt már valaki így?
Nálunk van egy bolt, ahol 2000 ft a limit és nem pékség!
A kutya se jár már oda.
Pékségben meg egyértelmű, hogy nem kártyával fizetek!
Én azt mondom a vásárlás egy szavazat az adott termékre és a kereskedőre is. Mondjuk ha valakinek fontos, hogy pl kevésbé környezetszennyező terméket vásároljon, akkor elvileg hozhat felelős döntést, ha lehet hinni az ilyen olyan tanúsítványoknak meg szövegeknek.
Ha pedig nem tetszik a kereskedő hozzáállása akkor szintén mehet máshoz, mondjuk én pestiként könnyen ugatok, válogathatok a boltok közül még a külsőbb kerületekben is.
Viszont felelős vásárlóként ki is fejezhetem nemtetszésemet, ami esetleg elgondolkodtathatja a mélyebb gondolkodású kereskedőket, akiknek elvileg fontosnak kellene lennie a fogyasztói visszajelzéseknek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!