Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Internetes cégen keresztül...

Internetes cégen keresztül rendeltem műszaki cikket (100 ezer Ft). A Magyar Posta Logisztika kiszállította, (látszólag) sértetlen csomagolásban, a készülék pedig súlyosan sérült . Mit tehetek?

Figyelt kérdés
A kézbesítővel jegyzőkönyvet vettünk fel - nagyon erős ragaszkodásomra, mert ő ettől el akart zárkózni, mondván, neki erre nincs semmiféle nyomtatványa se, menjek be a legközelebbi postára (én egyedül, csak úgy "semmi nélkül" és ott vegyünk fel jegyzőkönyvet....
2018. okt. 19. 10:45
 1/9 anonim ***** válasza:

Jól tetted és szerencséd volt, hogy tudtatok jegyzőkönyvet felvenni.


Innentől kezdve sima ügy, jelzed a cégnek, hogy sérült a termék, vigyék el és küldjenek egy újat. Hogy hol sérült meg azt meg boxolják le egymás között a postával, te védve vagy, hogy nem nálad.

2018. okt. 19. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Nagyon köszi!!!

Sajnálatos vonatkozás, hogy ez egy fűtőkészülék, és nem tudom meddig húzódik az ügy, "megérzésem" szerint nem fogják elsietni..a tél pedig itt van a nyakamon. Ilyen időjárási viszonyok mellett még elvagyok 1 hősugárzóval, de mi lesz 2-3 hét múlva?

2018. okt. 19. 11:05
 3/9 anonim ***** válasza:

Nos ez nem a cég gondja.


De mivel netes vásárlás állj el a vásárlástól, akkor 30 napon belül vissza kell utalják a pénzed, fűtőt meg vegyél máshol.

2018. okt. 19. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm!!! Segítenél még abban is, hogy hogyan tehetem meg én ezt konkrétan, vagy mit és hogyan tegyek...mit, kinek, hova küldjek...Egyáltalán hogyan "álljak el a vásárlástól"? Mert kétség kívül, jelen helyzetben ez lenne a legjobb megoldás. Nem lenne bizalmam ehhez a gázkonvektorhoz - a sérülés alapján nyilván leesett valahonnan (nem mint a "kamionról leesett" - pontosabban itt tényleg valami olyasmiről lehet szó - szó szerint.)

Ez egy gázüzemű készülék - történhettek benne a nagy ütéstől olyan akár "mikro" sérülések, amik ránézésre nem látszanak, valahány órás használat után pedig egyszerűen csak bekerülök a "gyászjelentés" rovarba (pl. a Kisalföld nevű újságban.....) Ez nem játék...

2018. okt. 19. 13:43
 5/9 anonim ***** válasza:
A cégnek akitől vetted bármilyen csatornán (webshop esetén simán e-mailben a megadott címükre) leírod, hogy elállsz a vásárlástól és visszajuttatod a terméket nekik. Ennyi, nincs agyonbonyolítva.
2018. okt. 19. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Ez most konkrétan azt jelentané, hogy tegyem autóba (Győrben), vigyem el Kecskemétre (az adatok alapján ott a székhelyük)(?)

Egy másik megoldás jobban tetszene (vagyis, amikor nem nekem kell Győrből Kecskemétre)..... (mondjuk, nincs is autóm, de meg tudnám oldani).

2018. okt. 19. 15:05
 7/9 A kérdező kommentje:
Ja, és mennyi nap állhat rendelkezésemre a vásárlástól való elállásra? (tegnap hozták meg)
2018. okt. 19. 15:07
 8/9 anonim ***** válasza:

Nyilván nem kell neked személyesen elvinned, ahogy ők sem személyesen hozták ki neked. Futár, posta.


14 napod van de sérült termék esetén én javasolnám az azonnali bejelentést.

2018. okt. 19. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Köszi!!

Tulajdonképpen én azt már tegnap megírtam nekik - hogy ezt a készüléket én már nem merném használni (gázzal üzemel - pláne PB palackról) - igaz, konkrétan nem írtam azt, hogy elállok a vásárlástól, kérem vissza a pénzem....

2018. okt. 19. 17:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!