Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Telenornál most melyikért...

Telenornál most melyikért kellene fizetnem?

Figyelt kérdés

Szeretném megvenni ezt a Telenor Hello Data Start tarifacsomagot és nem tudom, hogy most melyikért kellene majd fizetnem.

Van ez

Havidíj e-Komfort csomaggal, meglévő előfizetőknek, ha korábban nem vásároltál készüléket

és ez

Havidíj e-Komfort csomaggal, meglévő előfizetőknek, ha korábban készüléket is vásároltál

most ez a korábban vásároltam / nem vásároltam a telefon készülékre értendő?

Tehát most ez a korábban nem vásároltam készüléket azoknak szólna akiknek még nincs semmi készülékük a telenornál?

Már nem vagyok hűségidőn belül.



2017. aug. 8. 01:09
 1/1 anonim ***** válasza:

Nem értem: ha Telenoros vagy, akkor miért nem hívod fel az INGYENES ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT, és kérdezed meg tőlük.

Hiszen azt sem írtad, hogy vettél-e már tőlük telefont (gondolom igen) - ők sokkal jobban tudják és hamarabb meg is kapod a választ, mint itt.


"Telefonos ügyintézés

1220

Telefonos ügyfélszolgálat

- Hálózaton belül díjmentes

- 0-24 óráig hívható

- Ügyintéző, interaktív automata menü után"

2017. aug. 8. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!