Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Visszamondott online rendelés...

Visszamondott online rendelés esetén miért kell kifizetnem a szállítási költséget, ha a futár hibájából nem kaptam meg a csomagot?

Figyelt kérdés
A SzerszámX weboldal kéri rajtam a szállítási költségeket, amiket a Sprinter futárszolgálat kér tőlük. Egy utánvételes vásárlás volt. A helyzet az, hogy volt egy csomagom, amit 3x próbált kézbesíteni a Sprinter sikertelenül. Először hívott a futár, hogy mindjárt ott van, vártam-vártam, erre kiderült, rossz címre vitte, és utána kaptam egy emailt, hogy a kézbesítés sikertelen. Utána egyeztettem a Sprinteres ügyfélszolgálattal a címről, jól adtam meg csak a GPS rossz helyre irányította. 3 nap múlva újra próbálkozott a futár. Telefont nem kaptam, csak emailt utána, hogy a kézbesítés sikertelen. Telefonáltam ismét, azt mondták pedig a futár ott volt a címen, mondom biztosan nem mert a nap 24 órájában itthon vagyunk, és még a szomszéd is átvehette volna helyettem, de ő sem látta. Kamuztak össze-vissza. Elnézést kértek, és rá 1 hétre küldték újra a csomagot, de megint csak egy emailt kaptam hogy sikertelen. Újra telefonáltam finoman, hogy kapják be és vigyék a csomagot ahová akarják, de én már nem kérem, a SzerszámX-el is közöltem a tényeket, hogy a Sprinteresekkel gond van, 2 hete van náluk a csomag, 14 nap elállási jogom van és visszamondom a rendelést. Elfogadták, most meg kaptam egy emailt, hogy fogok kapni egy csekkett a kézbesítések áráról. Mi van? Létre se tudott jönni a kapcsolat a saját hibámon kívül, én voltam aki telefonálgattam, intéztem a dolgokat, és a futár hibája miatt rajtam kérik számon mind a 3 szállítási költséget. Ilyenkor mit lehet tenni, mert nem akarok fizetni!

2018. okt. 17. 12:19
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:
Azóta sem merek rendelni tőlük. Ha jól emlékszem az lett az ügy vége, hogy semmit nem kellett fizetnem. Az elállásba a kézbesítési költség is beletartozik, ha a csomagot út közben mondom le és nem jut el hozzám, vagy éppen a kapuban mondom a futárnak, hogy viheti is vissza, akkor is, de ezt ők nem hitték el, mindenféle jogszabályt kellett nekik lemásolgatnom. Közben párhuzamosan leveleztem a fogyasztóvédelemmel, ők is az én oldalamon álltak, ők is küldtek jogszabályokat, azokat az üzeneteket is elküldtem nekik emailben és végül nem kellett fizetnem semmit. Nem szabad annyiban hagyni, mert akit lehet azt simán átb@sszák.
2021. aug. 9. 21:49
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!