Visszamondott online rendelés esetén miért kell kifizetnem a szállítási költséget, ha a futár hibájából nem kaptam meg a csomagot?
Írd meg nekik ugyanezt, mind a Sprinternek, mind a cégnek. A cégnek mond meg a Sprinterrel egyeztessen és neked semmilyen csekket ne küldjön. A sprinternek is írd meg, hogy egyeztessen a bolttal.
Amúgy meg egy valamire való futárcégnek van biztosítása ilyen esetekre, de érthetetlen, ha ennyire életképtelen futárral dolgoztatnak, akkor mire fel kéri el a webbolttól a szállítási költséget.
A webboltos nem hibás, mert nem tehet róla, és nem is tudja, hogy a sprinteres volt "kétbalkezes".
Engem is átvertek!
Megrendeltem egy aceltalpas damilfejet tőlük,de nem acéltalpasat küldtek,hanem egy nagyon puha műanyagost. Kb. 1 óra használat után nagyon megkopott,és a damilfej eleve hibás volt,éppen hogy csak elérte a föld felszínét,máris adagolta a damilt,ezért munkára használhatatlan.
Ezt jeleztem nekik,képet kértek,én küldtem is,és amikor bebizonyosodott,hogy ők hibáztak,több e-mailemre sem reagáltak.
Ezután többször is kitöltöttem a 14 napos jogi elállásos nyilatkozatot,nagy nehezen jópár nap múlva írják,hogy használt,ezért nem vásárolják vissza.
Oké,nem az jött amit rendeltem,és mégis használtam. De ez mindegy is,mivel a termék akkor is hibás,használhatatlan,mivel non stop adagolja a damilt.
Csak addig vagy jó,amég nem fizetsz,utánna nem reagálnak a panaszodra.
Itt már csak a fogyasztóvédelem segíthet!
Nekem is teljesen mást küldtek. Bozótvágó tárcsát rendeltem, 60 fogas High technek kinéző helyett 40 fogasat küldtek, ami ráadásul igénytelenül lefestett (rozsdafoltra festettek, vagy hasonló).
A rendelt damilfej automata is teljesen más volt.
Eddig lehetett őket értékelni Google-n, már ez sem érhető el, és facebookon sem lehet értékelni őket. Azt hiszem, hogy ez mindent elmond erről a bandáról.
Épp most keveredtem "vitába" ezzel a "céggel". Rendeltem két tételt. Egy nagyobb értékű fűkaszát és egy párezres bigyót. A visszaigazoló mail szerint minden rendben is volt. Egyszer csak jön egy mail, hogy nemsokára szállítanak, de ott már csak a párezres bigyó szerepelt a teljes szállítási költséggel. Szerencsére időben reagáltam és kérdőre vontam őket, hogy ez mi. Ráellenőriztem a rendelésre is a weboldalon és ott azt láttam, hogy a nagy értékű tételt eltüntették, csak a bigyó van ott. Erről is ment e-mail, amire még reagáltak, hogy majd két részletben szállítanak és egyszeres szállítási költség lesz. Szerencsére nem hiszek a meséknek és gyorsan visszaírtam, hogy ez így nem fog működni, legfeljebb úgy, ha először a drágább tételt küldik. Erre már nem reagáltak, és pár napra rá a futárcég jelezte, hogy másnap már szállítana. Ekkor felhívtam a futárcéget, hogy ne is próbálkozzanak vele, mert nem veszem át.
A szerszámX-nek meg azóta is több mail-t küldtem, hogy tisztázza a helyzetet. Nem tette. Ma meg kapok egy levelet, hogy fizessem ki nekik a szállítási költséget oda-vissza. Na, ez a pofátlanság nagyjából kijelölte a helyét ennek a cégnek nevezett szélhámosnak.
Mindenkinek csak azt tudom ajánlani, hogy kerülje el, vagy szívassa szénné ezt a szélhámost, aki a SzerszámX mögött áll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!