Mi a teendő ilyen esetben? (téves szállítás online rendelés után)
Figyelt kérdés
A múlt héten az egyik online gyógyszertárból rendeltem 4500 ft értékben, kártyával ki is fizettem, majd Pick Pack Ponton keresztül átvettem a csomagot, majd otthon kibontottam és kiderült, hogy valaki más rendelését küldték el nekem. A cég nem veszi fel a telefont, mailre nem válaszol. Ilyenkor mit tudok tenni? A kártyás fizetésre vonatkozó chargeback jogos lehet ilyen esetben is? Köszönöm.2018. aug. 30. 21:30
1/2 anonim válasza:
És hogy bizonyítod a banknak, hogy te nem azt kaptad, amit kértél? Na ugye hogy sehogy. Írj a cégnek, hogy járjanak utána és kérd a termék cseréjét.
2/2 A kérdező kommentje:
"A cég nem veszi fel a telefont, mailre nem válaszol."
Egyébként annyi "bizonyíték" van, hogy benne van a csomagban a más nevére kiállított számla.
2018. aug. 31. 22:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!