Mit tudok meg tenni ha e-bayen egy felreertes miatt draga termeket rendeltem es vissza szeretnem vonni?
Figyelt kérdés
Mielott meg a kosarba tettem a termek ara kb 1000 ft volt es megrendeltem ra par napra, de akkor mar a rendeles utan valami horribilis arat irt a termekhez. Egybol irtam az eladonak, hogy valami felreertes toetent es, hogy lehetseges e, hogy torli a megrendelest. Most viszont mar kaptam egy ertesitest a rednelesrol, hogy "shipped", viszont valaszt az eladotol nem. Mit tudok meg esetleg csinalni? Hova forduljak?2018. szept. 23. 11:33
1/6 anonim válasza:
Magáneladás? Akkor sehogy. Ha új valamit vettél kereskedőtől, akkor visszaküldött, a szállítási költség téged terhel természetesen.
A figyelmetlenséget ne véletlennek nevezd, magadnak is hazudsz ezzel.
2/6 anonim válasza:
Ilyen nincs az e-bayen, hogy valami 1000 ft aztán utólag megváltozik az ára.
Amennyiért leütötted annyi + a pk.
Meg ki sem fizetted és mégis postázták?!
Elég sok sebből vérzik ez a történet...
3/6 anonim válasza:
Igazából már sok mindent nem tudsz tenni. Elkezdték a "kiszállítást". Esetleg ha küldesz egy linket a termékről, talán tudok segíteni! ;)
5/6 anonim válasza:
Véletlenül nem vettél mondjuk egy telefont 1000Ft -ért aminek a szállítási költsége 50e?
Ez gyakori trükk kínaiaknál, hogy a lista elejére kerüljön a termékük, illetve pénzvisszafizetés esetén a szállítási költséget nem szokás visszaadni.
6/6 A kérdező kommentje:
Már megoldódott
2018. szept. 23. 13:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!