Koteles vagyok atvenni, amit rendeltem, ha tegnap kellett volna megjonni a csomagnak?
Köteles vagyok átadni a vevőnek az árut, ha nem jött el?
Képzeld, eladtam egy terméket, egész délután itthon ültem és nem jött. Most mondjam neki azt, hogy már nem adom oda? Te mit szólnál hozzá?
Komolyra fordítva a szót: az elállási jog nem arra való, hogy meggondoltam magam, nem kell már mégsem, stb, hanem arra, hogy nem olyan a termék, mint amilyennek gondolta az ember, stb.
Az ember azt gondolná, hogy ha valaki megrendel valamit, akkor szüksége van rá - mint azt előttem is írták. Sokkal tisztességesebb és korrektebb lenne, ha egyezkednél a megoldási lehetőségekről (ismételt kézbesítés esetleg vagy csomagpont)
Arról nem beszélve, hogy feleslegesen ugráltattál jó pár embert azzal, ha elállsz: a futárok túlterheltek, mert egy csomó ember "hülyíti" őket magrendeléssel, majd nem veszi át. Lehet, hogy hozzád is épp azért nem ért oda, mert egy csomó felesleges kört kellett megtennie.
Amúgy ismerősömék pont ezért hagyták abba a webáruházukat, mert tele volt a hócipőjük a sok át nem vett vagy visszaküldött termékkel - baromi sokat idegeskedtek vele - inkább abbahagyták, nem érte meg nekik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!