Ha 55 forinttal "átvernének", feltehetően figyelmetlenségből, de nem úgy hogy elszámolnak valamit hanem 2 db-ot gyártanak egy 55 Ft-os apróságból, mikor egyet kértél, szóvá tennéd, reklamálnál, vagy hagynád a francba s kifizetnéd?
Én értem. Akarok venni egy csavart, ami 55 forint, de nincs készleten, ezért legyártják nekem, viszont (véletlenül) kettőt gyártanak.
Ha olyan a csavar, hogy valszeg jövő héten úgyis kell megint egy, de heteket vártam, mire megkaptam, akkor kifizetném a másodikat is. Ha tíz évente egyszer kell, akkor nem. Habár, franc se tudja, mikor lehet rá szükség.
Mondjuk nem érezném magam átverve, azt fizetem ki, amennyit elhozok.
Igazából az a kérdés 55 Ft-ért megtennétek e a reklamációt vagy legyintenétek? Azt, hogy mintának jó lesz mindig rá lehet fogni.
Ugyanakkor nem tudni nem szándékos e. Ha mindenkit átvernek olyan kicsi összegért amiért a többség nem reklamál, az havonta jelentős összeg.
napi sok száz ügyfél.*30 az töb tiz ezer
*55 Ft az havi cirke 2 millió Ft
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!