Paypal visszatérítés, hogyan tovább?
Volt egy megnyitott vitám, majd ezt az e-mailt kaptam utánna:
" Befejeztük az eset vizsgálatát, de sajnos nem tudtunk az Ön javára dönteni.
A vizsgálat során arra jutottunk, hogy az eladó nem kellő alapossággal ismertette az áruet.
Tranzakció adatai
Eset száma: PP-006-896-***-656
Eladó neve: PayPro Europe Ltd
Eladó e-mail-címe: paypal_uk@payproglobal.com
Eladó tranzakcióazonosítója: **********************
Tranzakció dátuma: 2018. május 11.
Tranzakció összege: -76,19 EUR "
Most ezt nem értem, ha az eladó nem elég alaposan ismertette, akkor én elbuktam a pénzem? Egy szolgáltatás volt és nem e-bayen keresztül hanem csak egy sima oldal!
Nagyjából két hónapja a PP (sajnos) elkezdte magyarul kiírni a szövegeket. Időnként gondolkozni kell rajta, mi minek a fordítása.
A rendelt szolgáltatást gondolom megkaptad, csak nem pontosan úgy/azt, mint amit szerinted kellett volna. Ezt a PP nem vizsgálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!