DHL vámügyintézői direkt kötekednek és húzzák az időt?
Már a harmadik rendelésem van amit a DHL vámol, és az ügyintézők értetlenkednek mindig kötekednek a számla formátumával.
Első alkalommal persze még rutintalan voltam, meg jobb híjján a paypal-os utalásom képernyőmentését küldtem el melékletben ahol látszott, hogy mennyit fizettem érte.
Erre jön a válasz, "hogy kérem segítsen, hány darab termék van a csomagban, meg mennyit fizettem érte?
Kpatam olyan tanácsot, hogy ne mellékletben küldjem a képet, ha tegyen fel egy fotómegosztó oldalra (persze nem nyilvánosan) és csak a linket küldjem el. Na ezt elfogadta. Következő csoamgnál is hasonló szitu volt, csak zat nem értem az hogyan került hozzájuk, mikor az eladó nem is velük küldte. De a fotómegosztóre feltöltött képernyőmentéseket a számláról megint elfogadták, igaz fel is hívtak még mellé. Harmadik alkalommal, már rutinosan küldtem a linkeket, meg válaszoltam minden kérdésre ami a korábbi két alkalommal megkérdeztek. Erre most az ügyintézőnek pdf formátumú képernyőmentés kell.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!