Rendeltem egy terméket Wish-ről ami NAV-nálkötött ki. Az SBGK-tól kaptam egy levelet baj van?
Rendeltem egy terméket Wish-ről ami NAV-nálkötött ki. Az SBGK-tól kaptam egy levelet ma amiben az volt hogy,50 ezer ft kellene fizetnem hogy megsemmisítsék illetve a raktározás és a megsemmisített termék elszállításáért. Ha nem fizetem ki lehet nagyobb bajom illetve fel lehet fellebbezni hogy, nem szándékosan rendeltem hamisított terméket mert nem volt szándékos sose rendeltem még ilyet az ügyfél azt mondta meg fog jönni gond nélkül?
A határidő 5 naptári nap...
Hanyadjára szeretnéd megkérdezni?
Felhívod a levélben szereplő telefonszámot és elmondod, hogy mi a bajod, mi történt és megkérdezed, hogy milyen lehetőségeid vannak.
Itt senki sem tud érdemben segíteni egy ilyen egyedi dolognál.
Arról meg is álmodozz, hogy amennyiben a NAV valamilyen követeléssel áll veled szemben, azt majd csak úgy elengedik ha nem reagálsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!