Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyen esetben mi az elvárható...

Ilyen esetben mi az elvárható eljárás a webáruház részéről? Rendeltem egy lámpát egy webáruházból (postával szállíttatnak). Sajnos az egyik búra törötten érkezett.

Figyelt kérdés
A weboldal nyitólapján ez áll: Termék törés garancia: DÍJMENTESEN kicseréljük a sérült terméket!
2018. ápr. 9. 21:34
 1/4 anonim ***** válasza:
40%

Ilyen esetben az, hogy díjmentesen kicserélik.

Nem tudom melyik webáruházról van szó, de az ilyen csere általában ahhoz kötött, hogy már átvételkor jelzed a futárnak, hogy sérült a termék, nem veszed át.

Ha ezt nem várják el, hanem akár napokkal később is reklamálhatsz, akkor nagyon jó fejek.

2018. ápr. 9. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

A csomagolás sértetlen volt, nem utalt semmi arra, hogy törött lenne benne a vadonatúj termék.

Csak a teljes kibontás után derült ki, hogy az egyik búra repedt.

Mivel utánvétes csomag, csak akkor kapom meg, amikor kifizettem. Ha már kifizettem, nem veszi vissza a csomagot és adja vissza a pénzem.

2018. ápr. 10. 07:25
 3/4 anonim ***** válasza:
38%
Miért nincs magadtól annyi eszed, hogy lefotózod és megírod ezt a webáruháznak?
2018. ápr. 10. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Honnan veszed, te agyatlan, hogy nem tettem meg?

Tanulj meg olvasni, mielőtt hülyeségeket irkálsz!

2018. ápr. 10. 12:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!