Ilyen esetben mi az elvárható eljárás a webáruház részéről? Rendeltem egy lámpát egy webáruházból (postával szállíttatnak). Sajnos az egyik búra törötten érkezett.
Figyelt kérdés
A weboldal nyitólapján ez áll: Termék törés garancia: DÍJMENTESEN kicseréljük a sérült terméket!2018. ápr. 9. 21:34
1/4 anonim válasza:
Ilyen esetben az, hogy díjmentesen kicserélik.
Nem tudom melyik webáruházról van szó, de az ilyen csere általában ahhoz kötött, hogy már átvételkor jelzed a futárnak, hogy sérült a termék, nem veszed át.
Ha ezt nem várják el, hanem akár napokkal később is reklamálhatsz, akkor nagyon jó fejek.
2/4 A kérdező kommentje:
A csomagolás sértetlen volt, nem utalt semmi arra, hogy törött lenne benne a vadonatúj termék.
Csak a teljes kibontás után derült ki, hogy az egyik búra repedt.
Mivel utánvétes csomag, csak akkor kapom meg, amikor kifizettem. Ha már kifizettem, nem veszi vissza a csomagot és adja vissza a pénzem.
2018. ápr. 10. 07:25
3/4 anonim válasza:
Miért nincs magadtól annyi eszed, hogy lefotózod és megírod ezt a webáruháznak?
4/4 A kérdező kommentje:
Honnan veszed, te agyatlan, hogy nem tettem meg?
Tanulj meg olvasni, mielőtt hülyeségeket irkálsz!
2018. ápr. 10. 12:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!