Az egyik Facebook oldalon találtam ezt a, , marketing trükköt”. Mi a véleményetek róla? Vagy esetleg valaki használja is? Tényleg működik? Lent!
5 FURA E-MAIL TÁRGYSOR, NAGY MEGNYITÁSI ARÁNY
Megmarkatingezett e-mail tárgysorok helyett jobb, ha úgy írsz, mintha személyes levelet írnál. Vegyük észre mik a tipikus személyes levelezésben használt tárgysorok:
1. Re:
2. Re:re
3. Re: [levél tárgya]
.4. Írásjelek hiánya, kis kezdőbetűvel írt sorok,
kérdőjel / felkiáltójel hiányzik a mondat végéről.
5. Vessző hiánya a mondatban: "Tudtad hogy mi a…"
Az emberek gyakran vétenek ilyen helyesírási hibákat és ez az olvasóban úgy van berögzülve, mint a személyes levél legfőbb ismérve.
Naponta kapok ilyeneket, sokszor már automatikusan a spambe megy.
De egyébként is észreveszem, hogy reklám.
Ahhoz kifejezetten hülyének kell lenni, hogy valaki ne vegye észre.
Ja, és komolyabb helyeken eleve át sem megy sok minden a levelező rendszer biztonsági beállításai miatt.
Egyébként meg az írásjelek hiánya, és helyesírási hibák pont azt erősítik, hogy ez spam.
Általában normális leveleket szoktam kapni. Úgyhogy rögtön feltűnnek a hibák.
Főleg munkahelyeken. Iszonyat ciki olyan levelet elküldeni/kapni, ami hibás.
Biztos van, akinél működik... Nem én vagyok az.
Rengeteg olyan kéretlen ajánlatot kapok, ami úgy kezdődik, hogy "re". Főleg kínai szarokra kínából.
Akkor nem csak nekem volt furcsa érzésem ezzel kapcsolatban! :)
És mit gondoltok mi az, ami a leginkább működőképes ezen a viszonylag ,,folyamatosan zaklatott" piacon?
Számomra semmi. Én azonnal törlök minden reklámot.
Ha valami érdekel, akkor megkeresem.
Illetve, ha valamilyen oldalon látok egy reklámot, lehet, hogy felkelti az érdeklődésem.
De az e-mail-esket azonnal törlöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!