Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha vásárlok egy egeret,...

Ha vásárlok egy egeret, szépen kibontom és letesztelem, de nem jön be, kényelmetlen esetleg nagyobb/kisebb egy kicsit mint gondoltam, vissza lehet vinni?

Figyelt kérdés

Sajnos nem tudom

kipróbálni az adott egeret, ezért csak adatok alapján tudok vásárolni.

Amit meg ki tudok próbálni mind hulladék.


2018. márc. 31. 10:51
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
28%

Van áruház, ahol szemrebbenés nélkül visszaveszik. Meg kell kérdezni, milyen a szokásuk.

Elvileg mindenhol bizonyos ideig kel, hogy visszavegyék.

2018. márc. 31. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:

Igeb bocsánat kifelejtettem ezt a fontos információt:

Ahonnan rendlek az az Aqua

2018. márc. 31. 11:39
 3/15 anonim ***** válasza:
80%

Internetes rendelés esetén igen.

Személyes vásárlás esetén csak az üzlet jóindulatán múlik.

2018. márc. 31. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

Fura egy dolog ez ...

Ugyan úgy csak otthon tudom kiprólbálni csak annyi a különbésg hogy befáradok érte :/

2018. márc. 31. 11:53
 5/15 A kérdező kommentje:

Legjobb ha tényleg eamilben informálódom tovább.

Köszönöm szépen a válaszokat!

2018. márc. 31. 11:55
 6/15 anonim ***** válasza:
51%
Azt azért nem árt, ha tudod, hogy internetes elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, hivatalosan (van ugyan olyan "jó fej" webáruház, amelyik futárt küldenek érte, de nem ez a jellemző)
2018. márc. 31. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
86%
Ha személyesen viszel vissza valamit egy boltban akkor is a te költséged, senki nem küldd érted limuzint sofőrrel.
2018. márc. 31. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:

Internetes rendelés esetén igen.

Személyes vásárlás esetén csak az üzlet jóindulatán múlik.


Erre mondtam, hogy most miért fáj nekik, ha nem futár hozza ki hanem én megyek be

2018. márc. 31. 14:35
 9/15 A kérdező kommentje:

Ne haragudj 14:16

Nem is értem hogy miért írtam erre.

Elküldtem a választ és utánna jöttem rá, hogy wut.... :s

Ne haragudj! Cseppet álmos vagyok.

2018. márc. 31. 14:40
 10/15 anonim ***** válasza:
60%

"Erre mondtam, hogy most miért fáj nekik, ha nem futár hozza ki hanem én megyek be"


Ez nem így működik: alapban van egy olyan kereskedelmi "felállás", hogy személyes átvétel esetén a vásárló meg tud győzödni a termék milyenségéről, méretéről, ki tudja próbálni, stb. - ezért a vásárláskor felelősségteljesen módja van eldönteni, meg akarja-e venni a terméket vagy sem. Ha műszaki hibás, akkor kötelesek blokk ellenében kicserélni, ha csak simán nem jó, akkor levásárolhatod a terméket de nem kötelesek cserélni. Ez az alap fogyasztóvédelmi rendelkezés.


Aztán elterjedt az internet, vele az internetes vásárlás, ahol a vevőnek nincs lehetősége kipróbálni a megvett terméket. de hogy egy a vevő ne kapjon egy sötétzöld, halszálkás zakót egy fekete öltöny helyett (rossz kép), illetve nem tudja kipróbálni a terméket, ezért bevezették, hogy a vevő ne járjon rossszul, elállhat a vásárlástól, ha a termék nem olyan, mint a képen látszott, nem jó a leírás, stb.

2018. márc. 31. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!